mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Update biedt geen belasting en de andere MS-sites

Reply

Thread Tools
Old 21 januari 2008, 05:33
Banned Groep

Default Windows Update biedt geen belasting en de andere MS-sites

Ik lijken te zijn met een probleem met XP en ik echt niet weet wat het is.

Een middag als ik mijn pc op, MSN wouldnt werk. Ik kreeg een foutmelding zegt de dienst is Niet-beschikbare, probeer het later opnieuw. Dus ik deed en hetzelfde bericht ..... I kinda genegeerd en ging naar wat andere taken. Ging te gaan update ramen ... Pagina kan niet worden weergegeven ... Ehhh ??!!?!?!?! Dit is raar want ik was te luisteren naar internet radio en op youtube. Dus ik dacht ik heb een virus en couldnt worden arsed naar root rond voor etc dus ik geformatteerd. Ging om Windows te activeren, ik ben met een MSDN-sleutel uit college zo zijn alle legit maar het wouldnt activeren. Ik moest dit doen via de telefoon. SP2 geïnstalleerd en andere programma's en ging bij te werken, maar de WindowsUpdate zou niet laden, hotmail.com wouldnt belasting, msn doesnt werk. Im op mijn nieuwe systeem nu en i cant zelfs op Windows Live Messenger site te downloaden. Zijn zoals ik ben verboden.

Ive gecontroleerd mijn hosts bestanden, liep HJT (hier is log, maar ziet er prima), hersteld fabriek instellingen op de router. Dunno wat anders kan worden, ik ben zo verbluft.

Cheers, Brad
Bijgevoegde bestanden
File Type: txt hijack_this.txt (5.2 KB, 10 views)
Old 21 januari 2008, 08:38
Donor Groep

Dus ben je steeds enig verband .... dat wil zeggen e-mail of internet surfen?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 21 januari 2008, 11:25
Banned Groep

Ja. Ik ben op de pc nu. Mijn vriend voorgesteld om te proberen WGA om te zien of dat werkte. Ik ga proberen en veeg mijn harde schijf met 0 en kijken of dat werkt. Ik denk het kan een rootkit in mijn router of diep in mijn harddisk omdat mijn andere computer aangesloten wirelesly kan geen gebruik maken van Live Messenger te laden of een MS-sites.

Ik heb zelfs moest hier registreren op mijn gmail in plaats van mijn DEFAULT email die met hotmail omdat hotmail niet geladen.
Old 21 jan 2008, 12:02
Donor Groep

Check deze eerste .... in IE ga naar de Gereedschap menu, klik Internet-opties and.on de Geavanceerd tabblad, onder BeveiligingZorg dat de volgende selectievakjes zijn geselecteerd:

Use SSL 2.0
Use SSL 3.0
TLS 1.0 gebruiken
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PC zou niet laden op mijn Windows XP OS - Help Me ASAP matthwshea Algemeen Hardware Chat 1 4 oktober 2009 02:46
Unable to load Windows XP op een Ide HDD jay Windows besturingssystemen 3 28 jul 2009 02:01
Windows Live Messenger niet geladen HistoryGirl E-mail, VoIP & IM Overleg 1 17 mrt 2009 05:48
Windows Mail niet kan laden Een E-mail windows3001 E-mail, VoIP & IM Overleg 4 18 okt 2008 16:33
Help! Windows rekening eeuwig te laden karen45 Windows besturingssystemen 5 27 Jan 2008 14:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.