mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Update ikke lastes inn og andre MS-områder

Reply

Thread Tools
Old 21st 2008, 05:33
Banned Group

Default Windows Update ikke lastes inn og andre MS-områder

Jeg synes å være å ha et problem med XP, og jeg egentlig ikke vet hva det er.

En ettermiddag da jeg vendt min PC på, MSN wouldnt arbeid. Jeg fikk en feilmelding som sier at tjenesten er utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere. Så jeg gjorde, og samme melding ..... Jeg ignorerte dette og gikk for å gjøre andre oppgaver. Gikk å gå oppdatere vinduer ... Siden kan ikke vises ... EHHH ??!!?!?!?! Dette var rart fordi jeg hører på Internett-radio og på youtube. Så jeg tenkte jeg har et virus og couldnt være arsed til rot rundt på det osv. så jeg formaterte. Gikk å aktivere Windows, Jeg bruker et MSDN nøkkel fra college så dets alle legit men wouldnt aktivere. Jeg måtte gjøre det over telefon. Installert SP2 og andre programmer og gikk for å oppdatere men WindowsUpdate ville ikke lastes, hotmail.com wouldnt last, msn doesnt work. Im på ferske systemet nå og jeg skrånende selv komme på Windows Live Messenger-området for å laste den ned. Sin som om jeg utestengt.

Ive sjekket mine verter filer, kjørte HJT (her er loggen, men ser bra), gjenopprettet fabrikkinnstillingene på ruteren. Dunno hva annet det kan være, er jeg så baffled.

Cheers, Brad
Vedlagte filer
File Type: txt hijack_this.txt (5.2 KB, 10 visninger)
Old 21st 2008, 08:38
Donor Group

Så skal du få noen sammenheng .... som e-post eller Internett?

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 21st 2008, 11:25
Banned Group

Ja. Jeg er på PC-en akkurat nå. Min venn foreslått å prøve WGA å se om det fungerte. Jeg skal prøve å tørke min harddisk med 0 og se om det fungerer. Jeg tenker det kan være et rootkit i min router eller dypt i mitt harddrive fordi min andre maskinen koblet wirelesly ikke kan bruke Live Messenger for eller laste noen MS nettsteder.

Jeg måtte registrere deg her på Gmail i stedet for min defualt epost som er med hotmail fordi hotmail ikke belastningen.
Old 21 januar 2008, 12:02
Donor Group

Sjekk dette først .... i IE gå til Verktøy menyen, klikk Alternativer for Internett and.on den Avansert kategorien under Sikkerhet, Må du kontrollere at følgende avmerkingsbokser er valgt:

Bruk SSL 2.0
Bruk SSL 3.0
Bruk TLS 1.0
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PC ville ikke laste opp min Windows XP OS - Hjelp meg ASAP matthwshea General Hardware Chat 1 4 oktober 2009 02:46
Kan ikke laste inn Windows XP på en Ide HDD nøtteskrike Windows-operativsystemer 3 28 juli 2009 02:01
Windows Live Messenger Vil ikke laste HistoryGirl Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 1 17 mars 2009 05:48
Windows Mail kan ikke laste One Epost windows3001 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 4 18 oktober 2008 16:33
Hjelp! Windows tar alltid Beregnigner karen45 Windows-operativsystemer 5 27 januar 2008 14:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.