![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys Iam een Newby op de forums, dus ik hoop iam terbeschikkingstelling op de juiste plaats. Mijn probleem is wanneer ik probeer & krijgen deze Windows Update ... Het downloaden van Microsoft. NET Framework 3.5 Service Pack 1 en. NET Framework 3.5 Familie Update (KB951847) x86 (update 1 van 1) ... hij krijgt ook 99% stopt vervolgens & na 5mins of dus het zegt niet dit is een hoge prioriteit update. Ik heb geprobeerd een paar keer te voltooien, maar ieder zijn hetzelfde resultaat dus Iam hopen iemand kan hebben het antwoord thanxs setup Windows XP Home met Service Pack 3 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hallo, welkom op CJ. Ja, u bent in de juiste forum.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Neem een kijkje hier http://support.microsoft.com/kb/923100 http://msdn.microsoft.com/en-us/kb/kb00318785.aspx
|
| |||
| |||
| Heb windows installeren andere updates OK? Heeft dit probleem zich na het updaten naar SP3? zo ja, kan te wijten zijn aan sommige ontbreekt. dll-bestanden. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Vista Won't Update | Bubba | Virus, spyware & Security | 56 | 30 mei 2009 14:16 |
| Failed to update Windows | Razer | Windows besturingssystemen | 11 | 27 dec 2008 05:37 |
| Windows Update | rbscooby | Windows besturingssystemen | 3 | 24 apr 2008 13:06 |
| Windows Update niet werkt? | christine154 | Windows besturingssystemen | 4 | 11 mrt 2008 09:14 |
| Windows Update | christine154 | Windows besturingssystemen | 45 | 28 feb 2008 05:45 |
| Thread Tools | |
| |