![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, for et stykke tid nu har jeg haft et problem, når du installerer Windows opdateringer. Jeg synes at downloade dem fint, men de aldrig ser ud til at få installeret. Jeg tror, at de er installeret, og derefter hver gang jeg lukker computeren, jeg får muligheden for at slukke uden at installere opdateringer (som jeg altid gør nu), som viser, at opdateringerne ikke har faktisk blevet installeret. Hvad er årsag til dette, og hvad er løsningen? Thanks, Luke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Havde dette problem så mange gange om minen og kunder pc'er.
| |||
| |||
| Hey, thanks for dig at få hjælp. Sorry for at være dumt, men hvordan får jeg en Windows reparation? Eller betyder det helt geninstallation af Windows? |
|
| |||
| |||
| Det er en del installere det reparationer kernen filer uden Messing med dine data og tilpasning. Du skal bruge en Windows-cd. |
|
| |||
| |||
| 1) Kør et komplet sæt af spyware og virus scanner. <- Jeg har set mange tilfælde af malware er synderen for dette. 2) Må systemvedligeholdelse herunder chkdsk. 3) Dette er en ret udtømmende liste over "mulige" rettelser fra MS http://support.microsoft.com/default...b; en-us; 822798 Men dem, jeg ville være mest sandsynligt, at se på, er: Citat:
|
|
| |||
| |||
| ok cool har fulgt dette råd, hvordan vil jeg vide, om det har virket eller ej? |
|
| |||
| |||
| Hvilket råd? Daves, mine eller alle. |
|
| |||
| |||
| Hehe sorry, blev defineret yours i denne sag. Sorry for forvirring. I guess I'll vide efter en genstart |