![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, jonkin aikaa nyt olen ollut ongelma, kun asennat Windows-päivitykset. Olen ilmeisesti ladata ne hyvin, mutta he eivät koskaan näytä saada asennettu. Uskon, että ne ovat onnistuneesti asennettu, ja sen jälkeen joka kerta, kun sammutat tietokoneen, i am annetaan mahdollisuus poistaa ilman asentamasta päivityksiä (joka i aina tehdä nyt), joka osoittaa, että päivitykset eivät ole Infact ole asennettu. Mikä aiheuttaa tämän, ja mikä on ratkaisu? Kiitos, Luukas |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos tämä ongelma niin monta kertaa minun ja asiakkaiden tietokoneisiin.
| |||
| |||
| Hei, kiitos sinulle apua. Pahoillani siitä, että hän on tyhmä, mutta miten saan teiltä ikkunat korjaus? Vai tarkoittaako tämä täysin uudelleenasentamistoiminnot ikkunat? |
|
| |||
| |||
| Se on osa asentaa, se korjaa ytimen tiedostot Messing kanssa tietosi ja muokkausta. Tarvitset Windows-CD: ltä. |
|
| |||
| |||
| 1) Suorita täysi joukko vakoiluohjelmia ja viruksia skannaa. <- Olen nähnyt monia tapauksia haittaohjelmat ovat vastuussa tästä. 2) Onko järjestelmän ylläpitotoimien myös chkdsk. 3) Tämä on varsin kattava luettelo "mahdollisesti" korjaa MS http://support.microsoft.com/default...b; en-us; 822798 Mutta ne, jotka minun olisi todennäköisesti tarkastella on: Quote:
|
|
| |||
| |||
| ok jäähtyä ovat noudattaneet tätä neuvoa, miten minun tietää, jos se on toiminut vai ei? |
|
| |||
| |||
| Mitä neuvoja? Daves, kaivos tai kaikki. |
|
| |||
| |||
| Hehe pahoillani, oli tarkoitettu sinun tässä tapauksessa. Pahoittelemme sekaannusta. I guess I'll tiedä jälkeen uudelleen |