![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, voor een tijdje nu ben ik met een probleem bij het installeren van Windows-updates. Ik verschijnen om ze te downloaden prima, maar ze nooit lijken te krijgen geïnstalleerd. Ik denk dat ze met succes zijn geïnstalleerd, en vervolgens elke keer als ik de computer afsluit, ben ik gezien de optie uit te schakelen zonder het installeren van updates (die ik nu altijd doen), waaruit blijkt dat de updates niet hebben inderdaad geïnstalleerd. Hoe komt dit en wat is de oplossing? Bedankt, Luke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Had dit probleem zo vaak op mijn pc's en klanten.
| |||
| |||
| He, bedankt voor je hulp. Sorry voor dat dom, maar hoe krijg ik een windows reparatie? Of betekent het volledig opnieuw installeren van Windows? |
|
| |||
| |||
| Het is een onderdeel installeren, hij repareert het core bestanden, zonder gedoe met uw gegevens en aanpassing. U moet een Windows-cd. |
|
| |||
| |||
| 1) Voer een volledige set van spyware en virussen scant. <- Ik heb veel gevallen van malware wordt de boosdoener van. 2) Heeft het onderhoud van het systeem met inbegrip van chkdsk. 3) Dit is een vrij uitputtende lijst van "mogelijke" fixes van MS http://support.microsoft.com/default...b; nl; 822798 Maar die zou ik de meeste kans om naar te kijken is: Citaat:
|
|
| |||
| |||
| ok cool hebben dit advies gevolgd, hoe zal ik weten of het heeft gewerkt of niet? |
|
| |||
| |||
| Welk advies? Daves, mijn of allemaal. |
|
| |||
| |||
| Hehe sorry, werd zin van jou in dit geval. Sorry voor de verwarring. Ik denk dat ik weet dat na een herstart |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Cant de installatie van Windows-updates! | craiig | Windows besturingssystemen | 28 | 22 okt 2008 07:33 |
| Windows-updates | quincysw | Windows besturingssystemen | 7 | 20 okt 2008 12:56 |
| Hoe te blokkeren Windows-updates? | Sandra | Windows besturingssystemen | 2 | 26e sep 2008 11:30 |
| Probleem met het downloaden en installeren van automatische updates op XP | VijayPal | Windows besturingssystemen | 3 | De 5 juni 2008 10:15 |
| Windows-updates probleem | tmockingbird | Windows besturingssystemen | 8 | 28 apr 2008 04:56 |
| Thread Tools | |
| |