![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, for en stund nå har jeg hatt et problem når du installerer Windows oppdateringene. Jeg synes å laste dem ned i orden, men de aldri synes å bli installert. Jeg tror at de er riktig installert, og deretter hver gang jeg slår av datamaskinen, har jeg muligheten til å slå av uten å installere oppdateringer (som jeg alltid gjør nå) som viser at oppdateringene ikke har infact installert. Hva skyldes dette og hva er løsningen? Takk, Luke |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hadde dette problemet så mange ganger på mine og kunder PCer.
| |||
| |||
| Hei, takk for at du hjelper. Beklager for å være dum, men hvordan akkurat får jeg en Windows reparere? Eller betyr dette helt reinstallere windows? |
|
| |||
| |||
| Det er en del installere det reparerer core filer uten får tilgang til dine data og tilpasning. Du trenger en Windows CD. |
|
| |||
| |||
| 1) Kjøre et komplett sett med spionprogrammer og virus skanner. <- Jeg har sett mange tilfeller av skadelig programvare er den skyldige i denne. 2) Har systemvedlikehold inkludert chkdsk. 3) Dette er en ganske uttømmende liste over "mulige" feilrettingsfilene fra MS http://support.microsoft.com/default...b; en-us; 822798 Men de jeg ville være mest sannsynlig å se på er: Sitat:
|
|
| |||
| |||
| ok cool har fulgt dette rådet, hvordan vet jeg om det har virket eller ikke? |
|
| |||
| |||
| Hvilke råd? Daves, mitt eller alle. |
|
| |||
| |||
| Hehe beklager, var meningen din i dette tilfellet. Beklager forvirringen. Jeg vil vite etter en omstart |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skrånende installere windows oppdateringer! | craiig | Windows-operativsystemer | 28 | 22 oktober 2008 07:33 |
| Windows-oppdateringer | quincysw | Windows-operativsystemer | 7 | 20 oktober 2008 12:56 |
| Slik blokkerer Windows-oppdateringer? | Sandra | Windows-operativsystemer | 2 | 26. sep 2008 11:30 |
| Problem med å laste ned og installere automatiske oppdateringer til XP | VijayPal | Windows-operativsystemer | 3 | 5 juni 2008 10:15 |
| Windows-oppdateringer problem | tmockingbird | Windows-operativsystemer | 8 | 28 april 2008 04:56 |
| Thread Tools | |
| |