![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, ett tag nu har jag varit med ett problem när du installerar Windows-uppdateringar. Jag verkar för att hämta dem bra, men de aldrig verkar få installerat. Jag tror att de är klar och sedan varje gång jag stänga av datorn, jag möjlighet att stänga av utan att installera uppdateringar (som jag alltid gör nu) som visar att uppdateringarna inte infact installerats. Vad orsakar detta och vad är lösningen? Tack, Lukas |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hade det här problemet så många gånger på min och kunder datorer.
| |||
| |||
| Hej, tack för er hjälp. Ledsen för att vara dum, men exakt hur får jag tag på en windows reparation? Eller betyder det helt installera om windows? |
|
| |||
| |||
| Det är en del installera det reparationer kärnan filer utan Messing med dina uppgifter och anpassning. Du kommer att behöva en Windows CD. |
|
| |||
| |||
| 1) Kör en full uppsättning av spionprogram och virus scans. <- Jag har sett många exempel på sabotageprogram är boven i detta. 2) Har systemunderhåll inklusive chkdsk. 3) Det är en ganska uttömmande lista över "möjliga" fixar från MS http://support.microsoft.com/default...b, en-us; 822798 Men de jag skulle vara mest sannolikt att titta på är: Citat:
|
|
| |||
| |||
| ok cool har följt dessa råd, hur ska jag veta om det har fungerat eller inte? |
|
| |||
| |||
| Vilket råd? Daves, gruva eller alla. |
|
| |||
| |||
| Hehe sorry, var innebörden din i detta fall. Vi ber om ursäkt för förvirring. Jag antar att jag vet att efter en omstart |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Cant installera Windows uppdateringar! | craiig | Windows-operativsystem | 28 | 22 oktober 2008 07:33 |
| Windows-uppdateringar | quincysw | Windows-operativsystem | 7 | 20 oktober 2008 12:56 |
| Hur man blockerar Windows-uppdateringar? | Sandra | Windows-operativsystem | 2 | 26 sep 2008 11:30 |
| Problem med att hämta och installera automatiska uppdateringar för XP | VijayPal | Windows-operativsystem | 3 | 5 juni 2008 10:15 |
| Windows-uppdateringar problem | tmockingbird | Windows-operativsystem | 8 | 28 april 2008 04:56 |
| Thread Tools | |
| |