![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Min mor kører Windows Vista på sin laptop, og hver gang hun installerer opdateringer vist på billedet nedenfor, hendes laptop forsøg på at genstarte, men så er der noget går galt, når den forsøger at starte op igen. Det giver dig menu, hvor du skal vælge, hvis du ønsker at starte i fejlsikret tilstand, fejlsikret tilstand + kommandoprompt og alt det der, efter at det er bare en ond cirkel (holder på at gøre det samme igen og igen).
Rettelsen til dette er at genskabe en tidligere tilstand ved hjælp af OS-disken. Her er loggen det skaber: Code:
Årsagen fundet: ------------------ En patch forhindrer systemet i at starte. Reparation indsats: Systemgendannelse Resultat: fuldført. Error code = 0x0 Time taget = 360206ms ![]() Er der nogen vide, hvilken opdatering er den, der holder på ned til OS? Thanks in advance. |
|
|
|||
|
|||
|
Prøv at installere en opdatering på et tidspunkt og se om det hjælper.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, jeg vil gøre det, men min mor ikke bringe hende OS disk med hende, så da jeg ramte den opdatering, messer ting op jeg vil ikke være i stand til at gøre noget for en uge eller to (på ferie. -. - ')
Tja .. Jeg tror dem updates'll nødt til at vente så og jeg vil gøre som du sagde, én efter én.
|
|
|
|||
|
|||
|
Du kan også tjekke her for en løsning. Hjælp med Windows Updates
Hvis det er nødvendigt lige stilling tilbage, som jeg er sikker på, vi kan prøve andre ting. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg fandt somthing, der kan være problemet ... når jeg klikker på min computer
lokale disk (C:) er fremhævet blå - Jeg lclick om det, og ... 7e3592a585e5a82bd52e0d2f923bb1 dette er også fremhævet blå - jeg klikker på det Opdateringen er fremhævet blå jeg klikker på det Jeg får 3 filer i det hele fremhævet blå første ... update.exe windows service pack setup Microsft selskabsskat hvis jeg klikker på det en erro boks kommer op at sige: "Installationsprogrammet kunne ikke finde den Update.inf filen er nødvendig for at opdatere dig systemet." (og et billede af en computerskærm og tårn (overvåge tårn) med en kasse åben) anden fil er .... Updspapi.dll 6.2.29.0 vinduer service setup API hvis jeg klikker på det den beder mig om at åbne med en programmer (dens et billede af en grøn cog og orange cog på et A4-papir med det øverste højre hjørne bøjes i) Endelig .. wpdinstallutil.dll hvis jeg klikker på det den beder mig om at åbne med en programmer (dens et billede af en grøn cog og orange cog på et A4-papir med det øverste højre hjørne bøjes i) nogen hjælp? |
|
|
|||
|
|||
|
Undskyld jeg psted på det forkerte forum, og en eller anden grund jeg kan ikke redigere = S Meget ked af!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er du fyre helt kører legit kopier af Vista? ... som M $ har indført opdateringer til at dræbe den gamle timestopper revner og forhindrer opdateringer hentes, når disse er opdaget ..... Jeg bemærkede KB929735 Windows Service: vt32time (ur vinduer service) er i tmockingbird's liste, men ikke valgt ..... Dette kan være dit svar
|
|||
|
|||
|
im oven på xp hjem, og im sikker!
|
|
|
|||
|
|||
|
LOL ... yeah Jeg har lige lagt mærke du er udstationeret i det forkerte forum, så du er undskyldt
|