![]() |
|
| |||
| |||
| Mor kjører Windows Vista på hennes laptop, og hver gang hun installerer oppdateringer vist på bildet nedenfor, hennes laptop prøver å starte på nytt, men så noe går galt når den prøver å starte på nytt. Det gir deg menyen hvor du må velge om du ønsker å starte i sikkermodus, sikkermodus + ledeteksten og alt det der, etter at det er bare en ond sirkel (holder på å gjøre det samme om og om igjen). Feilrettingsfilen for dette er å gjenopprette til en tidligere tilstand ved hjelp av OS disk. Her er loggen det skaper: Code: Rotårsak funnet: ------------------ En patch hindrer systemet fra å starte. Repair handling: Systemgjenoppretting Resultat: fullført. Feilkode = 0x0 Tid tatt = 360206ms ![]() Vet noen hvor oppdateringen er den som holder på krasj OS? Takk på forhånd. |
|
| |||
| |||
| Prøv å installere en oppdatering på en tid og ser om det hjelper. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg skulle gjøre det, men moren min hadde ikke bringe henne OS disk med henne så når jeg treffer oppdateringen som søl fortgang jeg vil ikke kunne gjøre noe for en uke eller to (på ferie. -. - ') Vel .. Jeg antar de updates'll å vente da, og jeg vil gjøre som du sa, én etter én. |
|
| |||
| |||
| Du kan også sjekke her for en løsning. Hjelp med Windows-oppdateringer Hvis nødvendig bare legg tilbake som jeg er sikker på at vi kan prøve andre ting. |
|
| |||
| |||
| Jeg fant somthing som kan være problemet ... når jeg klikker på min datamaskin lokal disk (C:) er merket blått - i lclick på den og ... 7e3592a585e5a82bd52e0d2f923bb1 dette er også uthevet blå - jeg klikker på det Oppdateringen er uthevet blå jeg klikker på det Jeg får 3 filer i det hele uthevet blå første ... update.exe Windows Service Pack oppsett Microsft Corporation hvis jeg klikker på en erro boksen kommer opp sier "installasjonsprogrammet fant ikke Update.inf filen som trengs for å oppdatere deg systemet." (og et bilde av en dataskjerm og tårnet (overvåke på tårn) med en boks åpen) andre fil .... updspapi.dll 6.2.29.0 vinduer service oppsett API hvis jeg klikker på det den ber meg om å åpne med en programe (det et bilde av en grønn COG og oransje COG på et A4-papir med øvre høyre hjørne bøy i) slutt .. wpdinstallutil.dll hvis jeg klikker på det den ber meg om å åpne med en programe (det et bilde av en grønn COG og oransje COG på et A4-papir med øvre høyre hjørne bøy i) hjelp? |
|
| |||
| |||
| Beklager at jeg psted på feil forum og for noen grunn i skrånende redigere = S Very sorry! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er dere definitivt kjører legit kopier av Vista? ... som M $ har innført oppdateringer å drepe av den gamle timestopper sprekker og forhindre oppdateringer blir lastet ned, hvor disse blir oppdaget ..... Jeg la merke KB929735 Windows Service: vt32time (klokke vinduer tjenesten) er i tmockingbird liste, men ikke valgt ..... kan dette være ditt svar
| |||
| |||
| im on XP Home, og im sikker! |
|
| |||
| |||
| LOL ... ja jeg bare merke til at du postet i feil forum, slik at du er fritatt |