![]() |
|
| |||
| |||
| Min mor kör Windows Vista på sin laptop, och varje gång hon installerar de uppdateringar som visas på bilden nedan, hennes laptop försök att starta om men något går fel när man försöker starta upp igen. Det ger dig en meny där du ska välja om du vill starta i felsäkert läge, Felsäkert läge + kommandotolken och allt det där, efter att det bara är en ond cirkel (håller på att göra samma sak om och om igen). Den rätta till detta är att återställa till ett tidigare tillstånd att använda OS skivan. Här är loggen som skapas: Kod: Grundorsaken hittades: ------------------ En patch förhindrar systemet från att starta. Repair åtgärder: Systemåterställning Resultat: slutförts. Felkod = 0x0 Tidsåtgång = 360206ms ![]() Någon veta vilken uppdatering som är den som håller på att krascha i OS? Tack på förhand. |
|
| |||
| |||
| Prova att installera en uppdatering i taget och se om det hjälper. |
|
| |||
| |||
| Ja, jag kommer att göra detta men min mamma inte väcka henne OS-skiva med henne, så när jag träffade uppdateringen som mässar upp saker jag kommer inte att kunna göra något för en vecka eller två (på semester. -. - ') Well .. Jag antar att de updates'll vänta då och jag ska göra som ni sa, en efter en. |
|
| |||
| |||
| Du kan också kontrollera om en lösning. Hjälp med Windows-uppdateringar Om det behövs just post tillbaka så jag är säker på att vi kan prova andra saker. |
|
| |||
| |||
| Jag hittade somthing som kan vara problemet ... när jag klickar på min dator Lokal disk (C:) är markerad blå - Jag lclick på den och ... 7e3592a585e5a82bd52e0d2f923bb1 detta betonas också blått - jag klickar på den uppdateringen är markerad blå jag klickar på det Jag får 3 filer i det markerade blå första ... Update.exe Windows Service Pack setup Microsft Corporation om jag klickar på den en erro ruta kommer upp som säger "Setup kunde inte hitta filen Update.inf krävs för att uppdatera er system." (och en bild på en datorskärm och torn (övervaka torn) med en låda öppen) andra filen är .... Updspapi.dll 6.2.29.0 windows service setup API om jag klickar på det man ber mig att öppna med ett program (dess en bild av en grön kugge och orange tyngdpunkten på ett A4-papper med det övre högra hörnet böjas i) Till sist .. wpdinstallutil.dll om jag klickar på det man ber mig att öppna med ett program (dess en bild av en grön kugge och orange tyngdpunkten på ett A4-papper med det övre högra hörnet böjas i) någon hjälp? |
|
| |||
| |||
| sorry I psted på fel forum och av någon anledning i cant edit = S very sorry! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är ni definitivt kör legit kopia av Vista? ... som M $ har infört uppdateringar för att döda den gamla timestopper sprickor och förhindrar uppdateringar laddas ned, när dessa upptäcks ..... Jag märkte KB929735 Windows Service: vt32time (klocka windows service) i tmockingbird s lista, men inte valt ..... detta kan vara svaret
| |||
| |||
| im on XP Home, and im sure! |
|
| |||
| |||
| LOL ... yeah Jag märkte att du postat i fel forum, så du är ursäktad |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med spel uppdateringar på X360. | spooky123 | PC & Console Gaming | 0 | 13 juni 2009 16:25 |
| Cant installera Windows uppdateringar! | craiig | Windows-operativsystem | 28 | 22 oktober 2008 07:33 |
| Windows-uppdateringar | quincysw | Windows-operativsystem | 7 | 20 oktober 2008 12:56 |
| Hur man blockerar Windows-uppdateringar? | Sandra | Windows-operativsystem | 2 | 26 sep 2008 11:30 |
| Windows-uppdateringar inte installerar | Lukee12 | Windows-operativsystem | 7 | 27 sep 2007 19:03 |
| Thread Tools | |
| |