Windows Vista Black Edition farveskema til XP Jeg har en lignende. Jeg gik hen og hentede en hud grunden. Det hedder vista BricoPack eller noget i den retning. alt er sat og tema gerne vista. sorte værktøjslinjen nye ikoner, nye lyde, alle former for neat stuff. og den ikke bruger gerne ... nogen midler overhovedet. det er helt fint. og du kan vælge fra get-gå, hvilke dele af det, du ønsker installeret. dvs, vil du have det til at anvende en desktop billedet, ønsker du lyde, der skal anvendes osv. selvfølgelig alle kan slås til og fra på fritid.
det er op til dig. Jeg kunne godt lide det, fordi det var helt fri, og det var let at bruge / installere.
Mit system: Ezekiel Processor (s): Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz | Bundkort: MSI P-35 Neo Combo chipset | RAM Hukommelse: 2 GB G. Skill DDR2 800 MHz | Grafikkort (r): BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB | Lydkort: Creative 7.1 lydkort | Harddisk (e): 160 gig Western Digital SATA-drev | Optisk drev (r): ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev | Sag / PSU: CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W | Køling: 3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan | Network / Internet: Brighthouse Kabel 1 MB / s | Monitor (s): 22 tommer Samsung widescreen | Operating System (s): Windows XP Pro SP2 | |