![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, I am etsii Windows Vista musta värimallia XP? Olen kyllästynyt sininen, hopea ja oliivi järjestelmiä ja todella ulkoasun Vista liikaa. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Omg Kiitos, että linkki !!!!! Nyt I Got A Black Työkalurivi! näyttää siltä, että minulla on Windows Vista! ![]() ![]() |
|
| |||
| |||
| Käytän windowsblinds 6 henkilökohtaisesti. Paljon enemmän muokattavissa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla samanlaisen. Menin ja ladannut ihon pohjimmiltaan. sitä kutsutaan näköala BricoPack tai jotain. kaikki on tyylistä ja teemoitetut kuten näköala. musta työkalurivin uusia kuvakkeita, uusia ääniä, kaikenlaisia siistiä tavaraa. ja se ei käytä kuin ... varojen lainkaan. Se on aika hieno. ja voit valita jonkin get-go mitä sen osia haluat asentaa. eli haluatteko se soveltaa työpöydän kuva, haluatteko äänet voidaan soveltaa jne. tietenkin, kaikki voidaan kytkeä päälle ja pois vapaa-aikana.
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| viileä |
|
| |||
| |||
| uh ..... niin monia argumentteja. asennetaan "windows xp musta painos". |
|
| |||
| |||
| Quote:
Haluaisin kehottaa ketään välttää. |
|
| |||
| |||
| Quote: <link REMOVED> |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| AMD Phenom 9950 Black Edition? | Murgy90 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 25 elokuu 2009 14:44 |
| Symbolit Ei tulokset Windows XP Black Edition | CompSpud | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 15th Jun 2009 05:06 |
| Please Suosittele - Väri / Black Printer HP tai Canon | david09 | Digital Imaging & Tulostimet | 1 | 21. helmikuu 2009 02:47 |
| AMD Phenom II X4 940 Black Edition | redden137 | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 12. Jan 2009 03:26 |
| Core 2 Quad vs 9600 + musta painos | robina80 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 25 Jan 2008 21:37 |
| Thread Tools | |
| |