| Ik heb een vergelijkbaar. Ik ging en gedownload een huid wezen. Het heet BricoPack Vista of zoiets. alles is vormgegeven en het thema, zoals Vista. zwarte werkbalk nieuwe iconen, nieuwe geluiden, allerlei leuke dingen. en het niet gebruiken als ... alle middelen zijn. het is heel leuk. en u kunt kiezen uit de get-go welke delen van het gewenste geïnstalleerd. dat wil zeggen, wil je het aan het toepassen van een desktop-afbeelding, wil je geluiden toe te passen, enz. natuurlijk allemaal kunnen worden ingeschakeld en uitgeschakeld in de vrije tijd.
het is aan jou. Ik vond dit omdat het werd volledig gratis, en het was makkelijk te gebruiken / installeren.
Mijn Systeem: Ezechiël Processor (s): Intel Core 2 Duo E6750 2,66 | Moederbord: MSI P-35 Neo Combo-chipset | RAM Geheugen: 2 optredens G. Skill DDR2 800MHz | Graphics Card (s): BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb | Sound Card: Creative 7.1 geluidskaart | Hard Drive (s): 160 gig Western Digital SATA-drive | Optische Drive (s): ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive | Case / PSU: CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W | Koeling: 3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan | Netwerk / Internet: BrightHouse Kabel 1MB / s | Monitor (s): Samsung 22 inch breedbeeld | Operating System (s): Windows XP Pro SP2 | |