Windows Vista Black Edition fargeoppsett for XP Jeg har en lignende. Jeg gikk og lastet ned et skin utgangspunktet. Det kalles vista BricoPack eller noe sånt. alt er stylet og tema som vista. svart verktøylinjen nye ikoner, nye lyder, alle typer ryddig ting. og det bruker ikke liker ... noen ressurser i det hele tatt. det er ganske fin. og du kan velge fra de få farten hvilke deler av det du vil ha installert. dvs, du vil bruke en stasjonær bilde, vil du lydene skal brukes osv. selvfølgelig alle kan slås på og av på ferie.
det er opp til deg. Jeg likte dette, fordi det var helt gratis, og det var lett å bruke / installere.
Min System: Esekiel Prosessor (er): Intel Core 2 Duo E6750 2,66 | Hovedkort: MSI P-35 Neo Kombitaster brikkesett | RAM-minne: 2 gigabyte G. Skill DDR2 800mhz | Graphics Card (s): BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB | Lydkort: Creative 7.1 soundcard | Harddisk (er): 160 gig Western Digital SATA-stasjon | Optisk stasjon (er): ASUS 16x dvd-cd RW kombinert stasjon | Case / PSU: CoolerMaster tilfellet Antec Earthwatts 500W | Cooling: 3x lager 120mm vifter, 1 stock CPU vifte | Nettverk / Internett: Brighthouse Kabel 1 MB / s | Skjerm (er): 22 tommers Samsung widescreen | Operating System (s): Windows XP Pro SP2 | |