Windows Vista Black Edition färgschema för XP Jag har en liknande. Jag gick och hämtade en hud i princip. det kallas vista BricoPack eller nåt sånt. allt är stil och teman gillar vista. svart verktygsfältet nya symboler, nya ljud, alla typer av prydliga saker. och man använder inte gillar ... några resurser alls. det är ganska trevligt. och du kan välja bland de få kvarvarande vilka delar av det du vill installera. det vill säga, vill du ha det att tillämpa ett skrivbord bild, vill du ha ljud som skall användas osv naturligtvis alla kan slås på och av på fritiden.
det är upp till dig. Jag gillade detta eftersom det var helt gratis, och det var lätt att använda / installera.
Mitt System: Hesekiel Processor (s): Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz | Moderkort: MSI P-35 Neo Combo chipset | RAM Minne: 2 gig G. Skill DDR2 800MHz | Grafikkort (s): BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512MB | Ljudkort: Creative 7.1 ljudkort | Hårddisk (s): 160 gig Western Digital SATA drive | Optisk enhet (er): ASUS 16x dvd-cd-rw combo enhet | Mål / PSU: CoolerMaster fall Antec Earthwatts 500W | Kylning: 3x lager 120mm fläktar, 1 lager CPU fläkt | Nätverk / Internet: Brighthouse Kabel 1 MB / s | Monitor (s): 22 tums Samsung widescreen | Operating System (s): Windows XP Pro SP2 | |