![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min bærbare computer er indstillet til, at lige før VELKOMMEN side synes jeg er nødt til at skrive i min pre sæt adgangskode. Tidligere var det så jeg ikke behøver at indtaste et password, hvordan kan jeg ændre indstillinger, så den adgangskode ting er ingen lnger påkrævet. Jeg bruger Vista Home. Thanks in advance. |
|
| |||
| |||
| http://www.pchell.com/support/delete...password.shtml Sådan fjerne din Windows Vista Logon Password 1) Klik på Start, og klik derefter på Kontrolpanel 2) Klik på Brugerkonti og Familiesikkerhed link BEMÆRK: Hvis du er i Klassisk visning i Kontrolpanel, vil du ikke se dette link, skal du fortsætte til trin 3 3) Klik på Brugerkonti mulighed 4) I "Foretag ændringer af din brugerkonto" sektionen, skal du klikke på Fjern din adgangskode link for brugeren. 5) På det næste skærmbillede, skal du indtaste din nuværende adgangskode 6) Klik på Fjern adgangskode knappen for at bekræfte, at du vil fjerne din adgangskode til kontoen. 7) Luk Brugerkonti vindue 8) Genstart computeren, og test af systemet. Nu hvor din Windows Vista bruger password er blevet fjernet, vil du ikke længere behøver at logge ind på Windows Vista. Stedet, når computeren starter, det vil nu fortsætte lastning igennem til dit skrivebord automatisk. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Beskyttet med adgangskode - Glemt Windows XP Password | Tom | General Software Chat | 2 | 15 august 2009 10:58 |
| Windows Vista Log på Password Hjælp! | madmax | Windows-operativsystemer | 34 | 25 marts 2009 23:57 |
| Adgang Vista uden en adgangskode | MJM | Windows-operativsystemer | 18 | 29 august 2008 03:18 |
| Indstilling Network Printer adgangskode på XP | nand998 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 21. okt 2007 10:18 |
| Opsætning af en Router på Windows Vista Premium | dfr200764 | Networking, Modemer & VoIP | 10 | 18. maj 2007 01:52 |
| Thread Tools | |
| |