mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Vista - Endre passord Innstilling

Reply

Thread Tools
Old 11 mai 2009, 08:31
Medlem Group

Default Windows Vista - Endre passord Innstilling

Min laptop er satt slik at like før VELKOMMEN siden, synes jeg trenger å skrive i mitt pre angi passordet. Tidligere var det slik at jeg ikke trenger å skrive inn et passord, hvordan kan jeg endre innstillingene slik at passordet er ikke lnger nødvendig. Jeg bruker Vista Home. Takk på forhånd.
Old 11 mai 2009, 11:05
Moderator Group

Default Windows Vista - Endre passord Innstilling

http://www.pchell.com/support/delete...password.shtml

Slik fjerner du Windows Vista påloggingspassord

1) Klikk på Start, og klikk deretter Kontrollpanel
2) Klikk på Brukerkontoer og familiesikkerhet lenke
MERK: Hvis du er i klassisk visning i Kontrollpanel, vil du ikke ser denne koblingen, gå videre til trinn 3.
3) Klikk på Brukerkontoer alternativet
4) I "Gjør endringer til din brukerkonto", klikk på Fjern Passord linken for brukeren.
5) I neste skjermbilde angir gjeldende passord
6) Klikk Fjern passord knappen for å bekrefte at du ønsker å fjerne passord for kontoen.
7) Lukk Brukerkontoer-vinduet
8) Start maskinen på nytt og teste systemet.
Nå som Windows Vista bruker passordet er fjernet, vil du ikke lenger behøver å logge deg inn Windows Vista. Stedet når datamaskinen starter, vil nå fortsette å laste gjennom på skrivebordet automatisk.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Passordbeskyttede - Glemt Windows XP passord Tom General Software Chat 2 15 august 2009 10:58
Windows Vista Logg på Passord Hjelp! madmax Windows-operativsystemer 34 25 mars 2009 23:57
Tilgang til Vista uten et passord MJM Windows-operativsystemer 18 29 august 2008 03:18
Innstilling nettverksskriveren Passord på XP nand998 Nettverk, modem og VoIP 1 21 oktober 2007 10:18
Sette opp en ruter på Windows Vista Premium dfr200764 Nettverk, modem og VoIP 10 18 mai 2007 01:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.