![]() |
|
| |||
| |||
| Min laptop er satt slik at like før VELKOMMEN siden, synes jeg trenger å skrive i mitt pre angi passordet. Tidligere var det slik at jeg ikke trenger å skrive inn et passord, hvordan kan jeg endre innstillingene slik at passordet er ikke lnger nødvendig. Jeg bruker Vista Home. Takk på forhånd. |
|
| |||
| |||
| http://www.pchell.com/support/delete...password.shtml Slik fjerner du Windows Vista påloggingspassord 1) Klikk på Start, og klikk deretter Kontrollpanel 2) Klikk på Brukerkontoer og familiesikkerhet lenke MERK: Hvis du er i klassisk visning i Kontrollpanel, vil du ikke ser denne koblingen, gå videre til trinn 3. 3) Klikk på Brukerkontoer alternativet 4) I "Gjør endringer til din brukerkonto", klikk på Fjern Passord linken for brukeren. 5) I neste skjermbilde angir gjeldende passord 6) Klikk Fjern passord knappen for å bekrefte at du ønsker å fjerne passord for kontoen. 7) Lukk Brukerkontoer-vinduet 8) Start maskinen på nytt og teste systemet. Nå som Windows Vista bruker passordet er fjernet, vil du ikke lenger behøver å logge deg inn Windows Vista. Stedet når datamaskinen starter, vil nå fortsette å laste gjennom på skrivebordet automatisk. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Passordbeskyttede - Glemt Windows XP passord | Tom | General Software Chat | 2 | 15 august 2009 10:58 |
| Windows Vista Logg på Passord Hjelp! | madmax | Windows-operativsystemer | 34 | 25 mars 2009 23:57 |
| Tilgang til Vista uten et passord | MJM | Windows-operativsystemer | 18 | 29 august 2008 03:18 |
| Innstilling nettverksskriveren Passord på XP | nand998 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 21 oktober 2007 10:18 |
| Sette opp en ruter på Windows Vista Premium | dfr200764 | Nettverk, modem og VoIP | 10 | 18 mai 2007 01:52 |
| Thread Tools | |
| |