mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Windows Vista - Ändra lösenord Inställning

Reply

Thread Tools
Old 11 maj 2009, 08:31
Ledamot Gruppen

Default Windows Vista - Ändra lösenord Inställning

Min bärbara dator är inställd så att precis innan välkomstsidan visas jag måste skriva in min före uppsättning lösenord. Tidigare var det så jag behöver inte skriva in ett lösenord, hur kan jag ändra inställningarna så att lösenord är inte lnger krävs. Jag använder Vista Home. Tack på förhand.
Old 11 maj 2009, 11:05
Moderator-gruppen

Default Windows Vista - Ändra lösenord Inställning

http://www.pchell.com/support/delete...password.shtml

Ta bort Windows Vista Användarnamn Lösenord

1) Klicka på Start, klicka sedan på Kontrollpanelen
2) Klicka på Användarkonton och säkerhet för familjen länk
OBS: Om du är i klassiskt läge på Kontrollpanelen kommer du inte att se denna länk vidare till steg 3
3) Klicka på Användarkonton alternativ
4) I "Gör ändringar i ditt användarkonto" avsnitt, klicka på Ta bort ditt lösenord länk för användaren.
5) På nästa skärm skriver du in ditt nuvarande lösenord
6) Klicka på Ta bort lösenord-knappen för att bekräfta att du vill ta bort lösenordet för ditt konto.
7) Stäng Användarkonton fönster
8) Starta om datorn och testa systemet.
Nu när Windows Vista användarens lösenord har tagits bort, kommer du inte längre behöver för att logga in på Windows Vista. Istället när datorn startar kommer det nu att fortsätta lastning till skrivbordet automatiskt.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.