![]() |
|
| |||
| |||
| I øjeblikket er jeg kører Windows Vista Home SP1 på min laptop. Når det lukke låget, og det hibernates eller går i søvn, i løbet af natten eller noget, vil det komme på sig selv. Hvad er problemet? Men hvis jeg klikker "sleep" manuelt på computeren lukkes valgmuligheder, er det ikke komme på. Er det et Vista problem? |
|
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hibernate og Sleep er lidt anderledes .... Sørg for, at indstillingen for at lukke låget er indstillet til dvale og ikke Hibernate, så de bør opføre sig det samme.
| |||
| |||
| og da jeg satte låget ned, sin sat til at gå på vågeblus. Så hvad nu? |
|
| |||
| |||
| Hvis den bærbare computer er forbundet til et LAN, kan der være en indstilling i bios "Wake On LAN", der forårsager den, hvis det er tilfældet, kan du prøve at deaktivere det og se om tingene bedre. |
|
| |||
| |||
| Nå min computer er i øjeblikket på trådløs, bruger wifi ikke LAN. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan være galt her, men jeg tror, at WOL understøttes af moderne Wireless Cards. Gå til Netværksforbindelser i Kontrolpanel, højreklik og vælg Egenskaber på dit trådløse kort, skal du klikke på Konfigurer & fanen Avanceret ....... Hvis det gør støtte WOL det vil blive vist her. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Installation af PowerDVD på Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | General Software Chat | 0 | 12 September 2009 12:14 |
| IE8 startproblemet på Vista Home Premium SP2 | dmetria | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 17th May 2009 08:12 |
| Langsom start på Windows Vista Home Premium? | LegendaryFire | Windows-operativsystemer | 12 | 20 marts 2009 12:25 |
| Problem Installere Vista Home Premium | jimbeis462 | Windows-operativsystemer | 4 | 9. okt 2008 00:17 |
| Norton 360 - Vista Home Premium - Trådløs Problem | prawleprovi | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 6. maj 2008 09:48 |
| Thread Tools | |
| |