![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben momenteel met Windows Vista Home SP1 op mijn laptop. Bij het sluiten van de klep en het in slaapstand gaat of in slaap, in de nacht of zo, het komt op zichzelf. Wat is het probleem? Maar als ik klik op "slaap" handmatig op de computer afsluiten opties, zij niet kom op. Is het een Vista probleem? |
|
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hibernate en de slaapstand zijn een beetje anders dan anders .... Zorg ervoor dat de instelling voor de sluiting van het deksel is ingesteld om te slapen en niet Hibernate, dan moeten ze zich gedragen hetzelfde.
| |||
| |||
| toen ik het deksel omlaag, zijn ingesteld om te gaan slapen. Dus wat nu? |
|
| |||
| |||
| Als de laptop is aangesloten op een LAN-netwerk, kan er een instelling in bios "Wake On LAN", die wordt veroorzaakt door het, indien dit het geval is, schakelt u het en zien of er dingen verbeterd worden. |
|
| |||
| |||
| Nou mijn computer is momenteel op draadloze, met behulp van wifi niet lan. |
|
| |||
| |||
| Ik zou het verkeerd zijn hier maar ik denk dat de WOL-functie wordt ondersteund door moderne Wireless Cards. Ga naar Netwerkverbindingen in het Configuratiescherm, klik met de rechtermuisknop en selecteer Eigenschappen van uw draadloze kaart, klik op Configure & tabblad Geavanceerd ....... Als dit het geval is ondersteuning WOL het zal hier. |