![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg kjører Windows Vista Home SP1 på min bærbare. Når det lukker lokket og det hibernates eller går over i hvilemodus, i løpet av natten eller noe, vil den komme på seg selv. Hva er problemet? Men hvis jeg klikker "sove" manuelt på datamaskinen nedstengt valg, betyr det ikke kommer på. Er det et Vista problem? |
|
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hibernate og søvn er litt forskjellige .... sikre at innstillingen for å lukke lokket er satt til søvn og ikke Hibernate, så de bør oppføre seg på samme nivå.
| |||
| |||
| godt når jeg legger lokket ned sin innstilt til å gå i dvale. Så nå hva? |
|
| |||
| |||
| Hvis den bærbare datamaskinen er koblet til et lokalnett, kan det være en innstilling i bios "Wake on Lan" som forårsaker den, hvis det er tilfelle, bør du deaktivere den, og se om ting bedrer seg. |
|
| |||
| |||
| Vel datamaskinen min er for tiden på trådløst, med wifi ikke lan. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan være galt her, men jeg tror at WOL støttes av moderne Wireless Cards. Gå til Nettverkstilkoblinger i Kontrollpanel, høyreklikk og velg Egenskaper på det trådløse kortet, klikk på Konfigurer & Avansert ....... Hvis den gjør det støtte WOL det vises her. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere PowerDVD på Windows Vista Home Premium 32 | djchapple | General Software Chat | 0 | 12 september 2009 12:14 |
| IE8 Oppstart Problem på Vista Home Premium SP2 | dmetria | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 17 juni 2009 08:12 |
| Treg oppstart på Windows Vista Home Premium? | LegendaryFire | Windows-operativsystemer | 12 | 20 mars 2009 12:25 |
| Problem Installere Vista Home Premium | jimbeis462 | Windows-operativsystemer | 4 | 9 oktober 2008 00:17 |
| Norton 360 - Vista Home Premium - Wireless Problem | prawleprovi | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 6 mai 2008 09:48 |
| Thread Tools | |
| |