![]() |
|
| |||
| |||
| Hjælp Jeg har for nylig ændret min adgangskode på min Vista laptop og nu sine ikke at anerkende det! I cant logge på! Hvordan kan jeg komme uden om dette uden at udslette alle mine filer på den maskine, jeg har alt for meget for løs på maskinen! Hjælp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Tak for dette, men hvordan gør jeg det, desværre lidt af en IT numpty her! |
|
| |||
| |||
| Download Live CD, brænde det, boot fra den, og lad det gøre det stuff. |
|
| |||
| |||
| Er der ikke også en indbygget måde at omgå adgangskode. Jeg ved, der er til XP, som jeg har været nødt til at bruge det før dog ikke sikker på om Vista |
|
| |||
| |||
| Nope, ikke på Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de kun bygget i ting for vista er en mulighed at lave en cd i tilfælde af en begivenhed, du glemmer dit password .. Der er andre måder at inddrive en adgangskode men Dave Hybrid anbefales er et af de nemme muligheder brænde det med magiske iso (magic iso er gratis at hente en Google-søgning vil bringe det op) brænde ved lav hastighed gerne 10x
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette har arbejdet på OS op til Vista ..... det kan fungere i Vista, men jeg cant sige, at jeg har prøvet det endnu .... kunne være værd at prøve ... intet at tabe:
1. Genstart Windows i fejlsikret tilstand. 2. Klik på Start 3. I boksen Start søgning, skal du skrive følgende kommando og derefter klikke på OK: control userpasswords2 4. Klik på den brugerkonto, du har glemt adgangskoden til, og klik derefter på Nulstil adgangskode. 5. Skriv en ny adgangskode i både den nye adgangskode og Bekræft ny adgangskode kasser, og klik derefter på OK. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker, hvis Vista har en fejlsikret tilstand gerne det? Jeg har aldrig prøvet det, men jeg har aldrig set denne mulighed ... Måske min vista er virkelig rodet. |
|
| |||
| |||
| ja, vista har fejlsikret tilstand, alle vinduer i det moderne dag gør |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Beskyttet med adgangskode - Glemt Windows XP Password | Tom | General Software Chat | 2 | 15 august 2009 10:58 |
| Windows Vista - Skift adgangskode Indstilling | tinkerbell | Windows-operativsystemer | 1 | 11. maj 2009 11:05 |
| Adgang Vista uden en adgangskode | MJM | Windows-operativsystemer | 18 | 29 august 2008 03:18 |
| Windows 2000 Pro Password | Paddy101 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 7 oktober 2007 00:23 |
| Thread Tools | |
| |