![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ohje Olen hiljattain muuttanut salasanani minun Vista kannettavan tietokoneen ja nyt sen ettei se! En voi kirjautua sisään! Miten voin kiertää tämän ilman hävittämällä kaikki tiedostot koneen Minulla on liian paljon liian väljä ja koneen! Help! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Kiitos, mutta miten teen sen, anteeksi hieman IT numpty täällä! |
|
| |||
| |||
| Lataa Live CD, polttaa sen, käynnistää se ja anna sen tehdä sitä kamaa. |
|
| |||
| |||
| Eikö myös rakennettu tapa ohittaa salasanan. Tiedän, että on XP, koska olen joutunut käyttämään sitä ennen kuitenkaan ole varma siitä, Vista |
|
| |||
| |||
| Nope, ei Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ainoa rakennettu asia näköala on mahdollisuus tehdä cd, jos tapahtumaa olet unohtanut salasanasi .. on olemassa muita tapoja saada takaisin salasanan mutta Dave Hybrid suositeltavaa on yksi helppo vaihtoehtoja polttaa sen magic iso (magic iso voi vapaasti ladata google haku tuo sen) polttaa alhaisella nopeudella kuten 10x
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä on työskennellyt OS's up Vistaan ..... se voi toimia Vista liikaa, mutta olen kallistus sanottava, että olen kokeillut sitä vielä .... ehkä kannattaa kokeilla ... mitään menetettävää:
1. Uudelleenkäynnistä Windows vikasietotilassa. 2. Napsauta Käynnistä-painiketta 3. Vuonna Aloita haku-ruutuun seuraava komento ja valitse sitten OK: valvonta userpasswords2 4. Osoita käyttäjätunnusta, että olet unohtanut salasanasi, ja valitse sitten Palauta salasana. 5. Kirjoita uusi salasana sekä uusi salasana ja Vahvista uusi salasana-ruutuihin ja valitse sitten OK. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| En ole varma, onko Vista on vikasietotilassa niin? En ole koskaan kokeillut sitä, mutta olen koskaan nähnyt, että vaihtoehto ... Ehkä minun näköala on todella sekaisin. |
|
| |||
| |||
| kyllä, näköala ei ole vikasietotilassa, kaikki ikkunat nykyaikaisen päivä ei |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Suojattu salasanalla - Unohtunut Windows XP Salasana | tom | General Software Chat | 2 | 15th Aug 2009 10:58 |
| Windows Vista - Vaihda salasana asettaminen | Tinkerbell | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 11. toukokuuta 2009 11:05 |
| Pääsy Vista ilman salasanaa | Aå | Windows-käyttöjärjestelmät | 18 | 29th Aug 2008 03:18 |
| Windows 2000 Pro Salasana | Paddy101 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 7. Lokakuu 2007 00:23 |
| Thread Tools | |
| |