![]() |
|
| |||
| |||
| Help Ik heb onlangs mijn wachtwoord op mijn Vista laptop en nu zijn de niet-erkenning van haar! I cant aanmelden! Hoe krijg ik rond dit zonder uitroeien van al mijn bestanden op de machine heb ik te veel te los op de machine! Help! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor dit, maar hoe doe ik het, sorry een beetje van een IT-numpty hier! |
|
| |||
| |||
| Downloaden van de Live CD, branden, opstarten vanaf het en laat het doen van dingen. |
|
| |||
| |||
| Is er niet ook een ingebouwde manier te omzeilen van het wachtwoord. Ik weet dat er voor XP als ik heb gehad om het te gebruiken voordat echter niet zeker over Vista |
|
| |||
| |||
| Nee, niet op Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de enige gebouwd in wat voor Vista is een optie om een cd in het geval van een gebeurtenis die je je wachtwoord vergeten .. er andere manieren om te herstellen van een wachtwoord, maar Dave Hybride aanbevolen is een van de gemakkelijke opties branden met magic iso (magic iso is gratis te downloaden van een Google Search zal brengen up) branden op een lage snelheid, zoals 10x
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit heeft gewerkt op OS is aan Vista ..... het kan werken in Vista, maar ik cant zeggen dat ik heb geprobeerd er nog .... misschien de moeite waard zijn om eens te proberen ... niets te verliezen:
1. Herstart Windows in de Veilige modus. 2. Klik op Start 3. In het vak Zoekopdracht starten, typt u de volgende opdracht en klik op OK: control userpasswords2 4. Klik op de gebruikersaccount die u vergeten bent het wachtwoord voor en klik op Wachtwoord opnieuw instellen. 5. Typ een nieuw wachtwoord in zowel het nieuwe wachtwoord en Bevestig nieuw wachtwoord vakken en klik op OK. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Ik ben niet zeker of Vista heeft een veilige modus dat leuk? Ik heb het nooit geprobeerd maar ik heb nooit gezien dat de optie ... Misschien mijn vista is echt messed. |
|
| |||
| |||
| ja, Vista heeft de veilige modus, om de ramen van de moderne tijd doet |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Password Protected - Wachtwoord vergeten Windows XP | tom | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 15 aug 2009 10:58 |
| Windows Vista - Wachtwoord wijzigen instellen | Tinkerbell | Windows besturingssystemen | 1 | 11 mei 2009 11:05 |
| Toegang tot Vista zonder wachtwoord | MJM | Windows besturingssystemen | 18 | 29 aug 2008 03:18 |
| Windows 2000 Pro Wachtwoord | Paddy101 | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 7th Oct 2007 00:23 |
| Thread Tools | |
| |