![]() |
|
| |||
| |||
| Hjelp Jeg har nylig endret passordet på min Vista laptop og nå er det ikke å innse det! I cant logge på! Hvordan kan jeg komme rundt dette uten tørke ut alle filene på maskinen har jeg for mye for løst på maskinen! Hjelp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| |||
| |||
| Takk for dette, men hvordan gjør jeg det, beklager litt av en IT numpty her! |
|
| |||
| |||
| Last ned Live CD, brenne den, boot fra den og la den gjøre det ting. |
|
| |||
| |||
| Er ikke det også en innebygd måte å omgå passord. Jeg vet at det er for XP som jeg har måttet bruke den før imidlertid ikke sikker på om Vista |
|
| |||
| |||
| Nope, ikke på Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det eneste bygget i ting for vista er et alternativ til å lage en cd i tilfelle en hendelse du glemmer passordet ditt .. det er andre måter å gjenopprette et passord, men Dave Hybrid anbefalt er en av de enkle valg brenne den med magic iso (magic iso er gratis å laste ned et Google-søk vil ta det opp) brenne i lav hastighet som 10x
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette har fungert på OS er opp til Vista ..... det kan fungere i Vista også, men jeg skrånende si at jeg har prøvd den ennå .... kan være verd en prøve ... ingenting å tape:
1. Start Windows i sikkermodus. 2. Klikk på Start 3. I Start søk-boksen skriver du inn følgende kommando og klikker OK: control userpasswords2 4. Klikk brukerkontoen du har glemt passordet for, og klikk deretter Tilbakestill passord. 5. Skriv inn et nytt passord både i Nytt passord og Bekreft nytt passord, og klikk deretter OK. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på om Vista har en sikker modus slik? Jeg har aldri prøvd det, men jeg har aldri sett at alternativ ... Kanskje min vista virkelig messed. |
|
| |||
| |||
| Ja, Vista har sikker modus, alle vinduer av dagens moderne does |