![]() |
|
| |||
| |||
| Hjälp Jag har nyligen ändrat mitt lösenord på min Vista laptop och nu är det inte erkänna det! I cant logga in! Hur kan jag komma runt detta utan att utplåna alla mina filer på maskinen jag har alltför mycket alltför lös på maskinen! Hjälp! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Tack för detta men hur gör jag det, tyvärr lite av en IT numpty här! |
|
| |||
| |||
| Ladda ner Live CD, bränna den, starta från den och låt den göra det grejer. |
|
| |||
| |||
| Är inte det också en inbyggd sätt att kringgå lösenord. Jag vet att det är XP som jag har varit tvungen att använda det innan dock inte säker på om Vista |
|
| |||
| |||
| Nej, inte på Vista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det enda byggdes sak för Vista är ett alternativ att göra en cd i samband med en händelse du glömt ditt lösenord .. det finns andra sätt att driva in ett lösenord men Dave Hybrid rekommenderas är en av de enkla alternativ bränna det med magic iso (magic iso är gratis att ladda ner en Google-sökning kommer att ta upp det) bränna på en låg hastighet gillar 10x
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Detta har fungerat på OS är upp till Vista ..... det kan fungera i Vista, men jag skränande säga att jag har provat det ännu .... kan vara värt ett försök ... inget att förlora:
1. Starta Windows i felsäkert läge. 2. Klicka på Start 3. I rutan Påbörja sökning, skriv följande kommando och klicka sedan på OK: kontroll userpasswords2 4. Klicka på användarkontot du glömt lösenordet för, och klicka sedan på Återställ lösenord. 5. Skriv ett nytt lösenord i både Nytt lösenord och Bekräfta nytt lösenord rutorna och klicka sedan på OK. Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på att Vista har ett felsäkert läge som liknar det här? Jag har aldrig provat det men jag har aldrig sett det alternativet ... Kanske min vista verkligen bråkade. |
|
| |||
| |||
| ja, vista har felsäkert läge, alla fönster på den moderna dag gör |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Lösenordsskyddad - Glömt Windows XP Lösenord | Tom | General Software Chat | 2 | 15 august 2009 10:58 |
| Windows Vista - Ändra lösenord Inställning | Tingeling | Windows-operativsystem | 1 | 11 maj 2009 11:05 |
| Använda Vista utan lösenord | MJM | Windows-operativsystem | 18 | 29 august 2008 03:18 |
| Windows 2000 Pro Lösenord | Paddy101 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 7 oktober 2007 00:23 |
| Thread Tools | |
| |