![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Windows Vista Service Pack 1 er nu tilgængelig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| henter nu .... er det bare en ren installation og genstart? aldrig har installeret en SP før, aldrig har haft til
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Du havde SP2 til XP right? Højst sandsynligt den samme rutine. En genstart ville blive underrettet, selv om det ikke beder dig om det. Gå til Windows-opdateringer, hvis du foretrækker at gøre det direkte derfra. EDIT: Hvis du har nogen af de SP1 RC betaer, skal du sørge for at afinstallere dem før ti denne download. Citat:
|
|
| |||
| |||
| jeg højst sandsynligt ikke have det for XP Jeg mener jeg har ikke brugt XP siden den dag, Vista blev frigivet, og jeg var ikke meget i computere, så så jeg var ligeglad
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke selv downloadet nogen SP's til vista og ive netop gjort en Windows Update nu, som jeg selv var den automatiske opdatering, og jeg har ikke fået en opdatering, da jeg købte computeren, ive netop blevet fik firewallopdateringer, men det faldt Oh my hehe
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| blot for at bekræfte dette er ikke en beta-ret?
|
| |||
| |||
| Nr. beta, det er den endelige frigivelse. |
|
| |||
| |||
| aye ked af EF didnt fuldt læs ya post http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista rulle ned til SP1, defragmentere er nævnt som forbedret. sammen med andre ting, har bare at vente og se
|
| |||
| |||
| Ah sød. de endelig frigivet den. Forhåbentlig det hjælper mine søstre dell laptop ud en smule. |
|
| |||
| |||
| nogen downloadet denne endnu? udpakkede filerne og nu im clueless Jeg får en køre cd mulighed, men jeg kan kun synes at finde Windows Server 03 og AIK installatør og netværk
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Service Pack 2 til Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27. maj 2009 08:22 |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | stald | Windows-operativsystemer | 6 | 21. mar 2009 08:54 |
| Vista Service Pack 1 | DriFT01 | General Software Chat | 3 | 21. dec 2008 12:49 |
| Ikke ønsker Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 3 | 10. maj 2008 15:21 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Release Date? | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 11 | 5 januar 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |