vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows Vista Service Pack 1 on nyt saatavilla.

Reply

Thread Tools
Old 5 helmikuu 2008, 14:09
Moderator Group

Default Windows Vista Service Pack 1 on nyt saatavilla.

Windows Vista Service Pack 1 on nyt saatavilla.

Old 5 helmikuu 2008, 14:29
Rahoittajien ryhmän

Lataamalla nyt ....

on se vain suoraan asentaa ja käynnistä?

koskaan asentanut SP ennen, ei ollut tarpeen

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 5 helmikuu 2008, 14:36
Moderator Group

Sinulla oli SP2 for XP oikein?

Todennäköisesti samaa rutiinia. A uudelleenkäynnistä olisi suositeltavaa, vaikka se ei sinua.

Siirry Windows-päivitykset, jos haluat tehdä sen suoraan sinne.

EDIT: Jos sinulla on jokin SP1 RC beetaversiot varmasti poistaa niitä ennen ti Tämä lataus.

Quote:
Ennen kuin asennat

Sinun on poistettava kaikki aiemmat versiot Windows Vista SP1, ennen kuin asennat Windows Vista SP1 RC

Jos haluat poistaa edellisen version Windows Vista SP1
Avaa Ohjelmat ja toiminnot ohjauspaneeliin ja valitse Näytä asennetut päivitykset. Kun Microsoft Windowsin osa, napsauta hiiren kakkospainikkeella Service Pack for Windows (936330) ja valitse Poista.

Järjestelmä on nyt poistaa aiemman version Windows Vista SP1: n beetaversio ja voi uudelleenkäynnistä useita kertoja.

Odota tunnin kuluttua poistamalla aiempi versio Windows Vista SP1, ennen kuin asennat Windows Vista SP1 RC. Asennin palvelu on puhdistaa ja täydentää poistaa ennen asennusta RC. Ellei tätä voi johtaa asennus virheitä, kun asennat RC versio.

Windows Vista SP1 RC on pre-release ohjelmistojen ja muuttaa ennen lopullista julkaisua. Windows Vista SP1 RC on yksilöiden, organisaatioiden ja tekniset harrastajat, jotka ovat mukavat arvioida ennalta release ohjelmistojen ja on tarkoitettu vain testaamiseen. Microsoft ei suosittele asentamalla tämän ohjelmiston ensisijainen tai tehtävän kriittisiin järjestelmiin. Microsoft suosittelee, että sinulla on ihan oikeasti tietojen ennen asentamista ennakkorekisteröitymistä release ohjelmisto.

Windows Vista SP1 RC on aika rajoitettu ohjelmisto.

Windows Vista SP1 RC ei enää toimi sen jälkeen 30. kesäkuuta 2008, ja se olisi poistettu ennen kyseistä päivämäärää. Asennuksen jälkeen työpöydällä näkyy teksti "Arviointi Kopioi". Tämä ei tarkoita, että järjestelmä ei enää ole aito vaan että olet asentanut testiversio ohjelmisto, joka on määräaikainen. The "Arviointi Kopioi" teksti näkyy työpöydän jälkeen toisen uudelleenkäynnistyksen asentamisen jälkeen Service Pack-pakettiin. Vastaavasti "Arviointipalvelut Kopioi" teksti jää työpöydälle aikana ensimmäisen uudelleenkäynnistyksen jälkeen poistaa Service Pack-paketin, mutta häviää sen jälkeen, kun seuraavan uudelleenkäynnistyksen.

Jos asennat Windows Vista SP1 RC on erittäin suositeltavaa, että asennat lopullisen version Windows Vista SP1: n, kun se julkaistaan. Voit tehdä tämän, sinun on poistettava tämän RC version Windows Vista SP1.

Assisted tuki (puhelin-, sähköposti-ja online-chat) ei ole saatavilla Microsoftin Ohje ja tuki tämän RC julkaistusta Windows Vista SP1. Self-apua ja vertaistukea on saatavilla Windows Vista SP1: n foorumilla.
Sinulla on oltava aito Windows Vista on asennettu ennen kuin asennat Windows Vista SP1 RC.

Old 5 helmikuu 2008, 14:40
Rahoittajien ryhmän

i todennäköisimmin ei ollut sen XP

En tarkoita sitä, en ole käyttänyt XP koska päivä näköala julkaistiin, ja olin hyvin tietokoneet sitten niin en hoito

Old 5 helmikuu 2008, 14:46
Rahoittajien ryhmän

En ole itse ladannut kaikki SP: n ja näköala

ja ive juuri tehnyt Windows Update nyt, joissa i vaikka oli automaattinen päivitys ja minulla ei ole ollut päivityksen jälkeen ostin tietokoneen, ive juuri saada palomuurin päivityksiä, mutta se ei ole koskaan tapahtunut

Voi hyvä hehe

Old 5 helmikuu 2008, 14:47
Rahoittajien ryhmän

vain vahvistaa tätä ei beta-oikeus?

Old 5 helmikuu 2008, 14:56
Moderator Group

Ei beeta, se on lopullinen versio.

Old 5 helmikuu 2008, 15:03
Rahoittajien ryhmän

Aye pahoillani EF didnt täysin lukea ya post

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista

selaa SP1,

defragment mainitaan parantunut. yhdessä muiden juttuja, on vain odotettava ja katsottava,

Old 5 helmikuu 2008, 15:37
Jäsen

Ah makea. ne vihdoin julkaissut sen. Toivottavasti se auttaa minun sisaret dell laptop ulos hieman.
Old 5 helmikuu 2008, 16:36
Rahoittajien ryhmän

kukaan ladannut tämän vielä?

purettu tiedostot ja nyt im clueless

saan ajaa cd vaihtoehto mutta voin vain näyttää löytää Windows Server 03 ja AIK installer ja verkon

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Service Pack 2: n Windows Server 2008 ja Windows Vista Bubba Windows-käyttöjärjestelmät 4 27. toukokuuta 2009 08:22
Windows XP Service Pack 2 Service Pack 1 shed Windows-käyttöjärjestelmät 6 21. Maaliskuu 2009 08:54
Vista Service Pack 1 DriFT01 General Software Chat 3 21. Joulukuu 2008 12:49
Etkö halua Vista SP1: n? - Windows Service Pack Blocker Tool evilfantasy Windows-käyttöjärjestelmät 3 10. toukokuuta 2008 15:21
Windows Vista Service Pack SP1 Julkaisupäivämäärä? Hybr! D Windows-käyttöjärjestelmät 11 5. Jan 2008 01:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.