![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Windows Vista Service Pack 1 on nyt saatavilla. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lataamalla nyt .... on se vain suoraan asentaa ja käynnistä? koskaan asentanut SP ennen, ei ollut tarpeen
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Sinulla oli SP2 for XP oikein? Todennäköisesti samaa rutiinia. A uudelleenkäynnistä olisi suositeltavaa, vaikka se ei sinua. Siirry Windows-päivitykset, jos haluat tehdä sen suoraan sinne. EDIT: Jos sinulla on jokin SP1 RC beetaversiot varmasti poistaa niitä ennen ti Tämä lataus. Quote:
|
|
| |||
| |||
| i todennäköisimmin ei ollut sen XP En tarkoita sitä, en ole käyttänyt XP koska päivä näköala julkaistiin, ja olin hyvin tietokoneet sitten niin en hoito
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| En ole itse ladannut kaikki SP: n ja näköala ja ive juuri tehnyt Windows Update nyt, joissa i vaikka oli automaattinen päivitys ja minulla ei ole ollut päivityksen jälkeen ostin tietokoneen, ive juuri saada palomuurin päivityksiä, mutta se ei ole koskaan tapahtunut Voi hyvä hehe
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| vain vahvistaa tätä ei beta-oikeus?
|
| |||
| |||
| Ei beeta, se on lopullinen versio. |
|
| |||
| |||
| Aye pahoillani EF didnt täysin lukea ya post http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista selaa SP1, defragment mainitaan parantunut. yhdessä muiden juttuja, on vain odotettava ja katsottava,
|
| |||
| |||
| Ah makea. ne vihdoin julkaissut sen. Toivottavasti se auttaa minun sisaret dell laptop ulos hieman. |
|
| |||
| |||
| kukaan ladannut tämän vielä? purettu tiedostot ja nyt im clueless saan ajaa cd vaihtoehto mutta voin vain näyttää löytää Windows Server 03 ja AIK installer ja verkon
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Service Pack 2: n Windows Server 2008 ja Windows Vista | Bubba | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 27. toukokuuta 2009 08:22 |
| Windows XP Service Pack 2 Service Pack 1 | shed | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 21. Maaliskuu 2009 08:54 |
| Vista Service Pack 1 | DriFT01 | General Software Chat | 3 | 21. Joulukuu 2008 12:49 |
| Etkö halua Vista SP1: n? - Windows Service Pack Blocker Tool | evilfantasy | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 10. toukokuuta 2008 15:21 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Julkaisupäivämäärä? | Hybr! D | Windows-käyttöjärjestelmät | 11 | 5. Jan 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |