mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Vista Service Pack 1 is nu beschikbaar.

Reply

Thread Tools
Old 5 februari 2008, 14:09
Moderator Groep

Default Windows Vista Service Pack 1 is nu beschikbaar.

Windows Vista Service Pack 1 is nu beschikbaar.

Old 5 februari 2008, 14:29
Donor Groep

nu te downloaden ....

het is gewoon een rechte installeren en opnieuw opstarten?

nooit geïnstalleerd, een voor de SP, had nooit

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 5 februari 2008, 14:36
Moderator Groep

Je had SP2 voor XP toch?

Waarschijnlijk is het dezelfde routine. Een reboot zou worden geadviseerd, zelfs als zij u niet gevraagd.

Ga naar de Windows-updates als u er de voorkeur aan deze recht te doen vanaf daar.

EDIT: Als u een van de SP1 RC bèta's dient u ze te verwijderen voordat ti deze download.

Citaat:
Voordat u

U moet Verwijder eventuele eerdere versies van Windows Vista SP1 voor het installeren van Windows Vista SP1 RC

Voor het verwijderen van de vorige versie van Windows Vista SP1
Open de Programma's en onderdelen configuratiescherm en kies Beeld updates geïnstalleerd zijn. In het Microsoft Windows-sectie, klik met de rechtermuisknop Service Pack voor Windows (936330) en kies Verwijderen.

Uw systeem wordt nu verwijdert u de vorige versie van Windows Vista SP1 Beta en kan meerdere keren opnieuw op te starten.

Gelieve een uur te wachten na het verwijderen van een vorige versie van Windows Vista SP1 voor het installeren van Windows Vista SP1 RC. De installateur dienst moet schoon te maken en het verwijderen te voltooien vóór de installatie van de RC. Doet u dit niet kan leiden tot de installatie fouten bij het installeren van de RC versie.

Windows Vista SP1 RC is een pre-release software en zal wijzigen voordat de definitieve versie. Windows Vista SP1 RC is voor individuen, organisaties en technische enthousiastelingen die tevreden zijn de evaluatie van pre-release software en is bedoeld voor testdoeleinden. Microsoft raadt het installeren van deze software op primaire of mission critical systemen. Microsoft raadt aan dat u een back-up van uw gegevens vóór de installatie van een pre-release software.

Windows Vista SP1 RC is de tijd beperkt software.

Windows Vista SP1 RC zal niet meer werken na 30 juni 2008 en moeten vóór die datum worden verwijderd. Na de installatie van uw bureaublad toont de tekst "Evaluatie Copy". Dit betekent niet dat uw systeem niet meer echt, maar dat u hebt geïnstalleerd een test versie van de software die is in de tijd beperkt. Het rapport "Evaluatie Copy" tekst verschijnt op uw desktop na de tweede herstart na de installatie van het service pack. Ook zal het rapport "Evaluatie Copy" tekst blijft op het bureaublad tijdens de eerste herstart na installatie van het service pack, maar zal verdwijnen na de volgende reboot.

Als u Windows Vista SP1 RC is het sterk aanbevolen dat u de definitieve versie van Windows Vista SP1 wanneer dit wordt vrijgegeven. Om dit te doen, zal u worden gevraagd voor het verwijderen van deze RC versie van Windows Vista SP1.

Assisted ondersteuning (telefoon, e-mail en online chat) is niet beschikbaar bij Microsoft Help en ondersteuning voor deze RC versie van Windows Vista SP1. Zelfhulp en collegiale ondersteuning is beschikbaar via de Windows Vista SP1 forum.
U moet beschikken over een legitiem exemplaar van het Windows Vista is geïnstalleerd voordat u Windows Vista SP1 RC.

Old 5 februari 2008, 14:40
Donor Groep

ik waarschijnlijk niet had voor XP

Ik bedoel, ik heb geen XP gebruikt sinds de dag dat Vista werd vrijgegeven en ik was niet veel in computers dan zodat ik niet kon schelen

Old De 5 februari 2008, 14:46
Donor Groep

Ik heb mezelf niet gedownload geen SP's voor Vista

ive net gedaan en een windows update van nu, die al was ik op de auto-update en ik heb nog een update gehad sinds ik de computer kocht, ive net geweest in mijn firewall updates, maar het kwam niet

Oh my hehe

Old 5 februari 2008, 14:47
Donor Groep

alleen maar te bevestigen is dit niet een beta-recht?

Old 5 februari 2008, 14:56
Moderator Groep

Geen beta, is dit de uiteindelijke release.

Old De 5 februari 2008, 15:03
Donor Groep

aye sorry EF didnt volledig lezen ya post

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista

Scroll naar beneden naar SP1,

defragmenteren wordt genoemd als verbeterd. samen met andere dingen, alleen maar te wachten en te zien

Old 5 februari 2008, 15:37
Lid Fractie

Ah sweet. ze uiteindelijk vrijgegeven is. Hopelijk helpt mijn zussen dell laptop uit een beetje.
Old 5 februari 2008, 16:36
Donor Groep

iedereen gedownload dit nog?

uitgepakte bestanden en nu im clueless

Ik krijg een run cd optie, maar ik kan alleen maar lijken op Windows Server 03 en AIK installateur en het netwerk te vinden

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Service Pack 2 voor Windows Server 2008 en Windows Vista Bubba Windows besturingssystemen 4 27 mei 2009 08:22
Windows XP Service Pack 2 van Service Pack 1 schuur Windows besturingssystemen 6 21 mrt 2009 08:54
Vista Service Pack 1 DriFT01 Algemene programmatuurnoot Chat 3 21 dec 2008 12:49
Willen niet dat Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool evilfantasy Windows besturingssystemen 3 10 mei 2008 15:21
Windows Vista Service Pack SP1 Release Date? Hybr! D Windows besturingssystemen 11 De 5 januari 2008 01:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.