![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Windows Vista Service Pack 1 is nu beschikbaar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nu te downloaden .... het is gewoon een rechte installeren en opnieuw opstarten? nooit geïnstalleerd, een voor de SP, had nooit
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Je had SP2 voor XP toch? Waarschijnlijk is het dezelfde routine. Een reboot zou worden geadviseerd, zelfs als zij u niet gevraagd. Ga naar de Windows-updates als u er de voorkeur aan deze recht te doen vanaf daar. EDIT: Als u een van de SP1 RC bèta's dient u ze te verwijderen voordat ti deze download. Citaat:
|
|
| |||
| |||
| ik waarschijnlijk niet had voor XP Ik bedoel, ik heb geen XP gebruikt sinds de dag dat Vista werd vrijgegeven en ik was niet veel in computers dan zodat ik niet kon schelen
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Ik heb mezelf niet gedownload geen SP's voor Vista ive net gedaan en een windows update van nu, die al was ik op de auto-update en ik heb nog een update gehad sinds ik de computer kocht, ive net geweest in mijn firewall updates, maar het kwam niet Oh my hehe
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| alleen maar te bevestigen is dit niet een beta-recht?
|
| |||
| |||
| Geen beta, is dit de uiteindelijke release. |
|
| |||
| |||
| aye sorry EF didnt volledig lezen ya post http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista Scroll naar beneden naar SP1, defragmenteren wordt genoemd als verbeterd. samen met andere dingen, alleen maar te wachten en te zien
|
| |||
| |||
| Ah sweet. ze uiteindelijk vrijgegeven is. Hopelijk helpt mijn zussen dell laptop uit een beetje. |
|
| |||
| |||
| iedereen gedownload dit nog? uitgepakte bestanden en nu im clueless Ik krijg een run cd optie, maar ik kan alleen maar lijken op Windows Server 03 en AIK installateur en het netwerk te vinden
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Service Pack 2 voor Windows Server 2008 en Windows Vista | Bubba | Windows besturingssystemen | 4 | 27 mei 2009 08:22 |
| Windows XP Service Pack 2 van Service Pack 1 | schuur | Windows besturingssystemen | 6 | 21 mrt 2009 08:54 |
| Vista Service Pack 1 | DriFT01 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 21 dec 2008 12:49 |
| Willen niet dat Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool | evilfantasy | Windows besturingssystemen | 3 | 10 mei 2008 15:21 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Release Date? | Hybr! D | Windows besturingssystemen | 11 | De 5 januari 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |