![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Windows Vista Service Pack 1 er nå tilgjengelig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nedlasting nå .... er det bare en rett installere og starte på nytt? aldri installert en SP før, aldri måttet
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Du hadde SP2 for XP rett? Mest sannsynlig den samme rutinen. En reboot ville bli oppmerksom på, selv om det ikke be deg. Gå til Windows-oppdateringer hvis du foretrekker å gjøre det rett fra det. EDIT: Hvis du har noe av SP1 RC betaer må du avinstallere dem før ti denne nedlastingen. Sitat:
|
|
| |||
| |||
| jeg mest sannsynlig ikke hadde det for XP Jeg mener jeg ikke har brukt XP siden den dagen Vista ble sluppet, og jeg var ikke mye til datamaskiner da så jeg ikke omsorg
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke selv har lastet ned noen SP står for vista og Ive bare gjort en Windows Update nå, som jeg selv var på automatisk oppdatering, og jeg har ikke hatt en oppdatering siden jeg kjøpte maskinen, Ive nettopp fått brannmuroppdateringene, men det har aldri skjedd Oh my hehe
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| bare for å bekrefte dette er ikke en beta rett?
|
| |||
| |||
| Ingen beta er den endelige versjonen. |
|
| |||
| |||
| Aye beklager EF didnt fullt lese ya post http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista Skroll ned til SP1 defragmentere er nevnt som forbedret. sammen med andre ting, må bare vente og se
|
| |||
| |||
| Ah søt. de endelig sluppet den. Forhåpentligvis hjelper det mine søstre dell laptop ut litt. |
|
| |||
| |||
| alle som lastet ned denne ennå? unzipped filene og nå im clueless Jeg får kjøre cd alternativet, men jeg kan bare ut til å finne Windows Server 03 og AIK installeringsprogrammet og nettverk