![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Windows Vista Service Pack 1 finns nu tillgänglig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ladda ner nu .... är det bara en rak installera och starta om? aldrig installerat ett SP innan, aldrig behövt
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Du hade SP2 för XP rätt? Troligtvis samma rutin. En omstart skulle få råd även om det inte be dig. Gå till Windows uppdateringar om du föredrar att göra det direkt därifrån. EDIT: Om du har något av SP1 RC betaversioner vara säker på att avinstallera dem innan ti denna hämtning. Citat:
|
|
| |||
| |||
| jag sannolikt inte hade det för XP Jag menar inte har använt XP sedan den dagen Vista släpptes och jag var inte mycket till datorer då så jag inte brydde
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Jag har inte själv laddat ner något SPs för Vista och ive just gjort en Windows Update nu, som jag även var på automatisk uppdatering och jag har inte haft en uppdatering sedan jag köpte datorn, ive just få uppdateringarna, men det aldrig inträffat Oh my hehe
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| bara för att bekräfta detta inte är en beta rätt?
|
| |||
| |||
| Nej beta, är det den slutgiltiga versionen. |
|
| |||
| |||
| aye ledsen EF didnt läsa helt ya post http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Vista scrolla ner till SP1, defragmentera nämns som förbättras. tillsammans med andra saker, bara att vänta och se
|
| |||
| |||
| Ah sweet. släppte de till slut. Förhoppningsvis hjälper mina systrar dell laptop ut lite. |
|
| |||
| |||
| alla som laddade ner denna än? uppackade filerna och nu im clueless Jag får springa cd alternativ men jag kan bara verkar finna Windows Server 03 och AIK installatör och nätverk
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Service Pack 2 för Windows Server 2008 och Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystem | 4 | 27 maj 2009 08:22 |
| Windows XP Service Pack 2 från Service Pack 1 | byggnad | Windows-operativsystem | 6 | 21 mars 2009 08:54 |
| Vista Service Pack 1 | DriFT01 | General Software Chat | 3 | 21 december 2008 12:49 |
| Vill du inte se Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool | evilfantasy | Windows-operativsystem | 3 | 10 maj 2008 15:21 |
| Windows Vista Service Pack SP1 Frisläppandedatum? | Hybr! D | Windows-operativsystem | 11 | 5 januari 2008 01:59 |
| Thread Tools | |
| |