mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Vista Service Pack SP1 Release Date?

Reply

Thread Tools
Old 2 januar 2008, 08:37
Administrator Gruppen

Default Windows Vista Service Pack SP1 Release Date?

Enhver, der kender til dette?

Kan ikke synes at finde nogen ajourførte oplysninger med Google søgninger ...

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2 januar 2008, 09:08
Redaktør Gruppen

Det bør komme tæt, det er SP1 RC nu. (Release Candidate)

Jeg vil se om jeg kan finde noget nyt info.

Old 2 januar 2008, 09:28
Administrator Gruppen

Tak makker.
Old 2 januar 2008, 09:41
Donor-Gruppen

Dumt spørgsmål, men hvad er den opdatering kommer til at indeholde? Any ideas?

Make Poverty History

Retfærdighed for de 96 <- Tag et kig

Mit system: HistoryGirls Self Build!

Processor (s):
AMD Phenom X3 II 720
Bundkort:
Gigabyte MA770-UD3
RAM Hukommelse:
4GB Ballistix
Grafikkort (r):
Radeon HD 4850 512MB
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
1TB Western Digital
Optisk drev (r):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Sag / PSU:
Coolermaster Elite 330/450W PSU
Køling:
Stock
Network / Internet:
Ethernet
Monitor (s):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP med opgradering til W7
Old 2 januar 2008, 09:41
Donor-Gruppen

Ikke sikker på en release dato Dave, men fra hvad jeg har læst fra Tester rapporter, bortset fra en hastighed forbedring filkopieringen, synes der at være meget andet at blive begejstrede.
Så medmindre M $ trække nogle sidste minut kaniner ud af hatte, at de forventer SP1 løser alle de problemer med ydeevnen, vil blive dybt skuffet

Ingen tegn på en SP2 bliver leveret som helst i 2008 enten!

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 2 januar 2008, 09:45
Administrator Gruppen

Cool, tak gutter!
Old 2 januar 2008, 11:30
Redaktør Gruppen

OK, jeg sendte en røg signal til en MS betatester jeg kender.

Citat:
Hej

Ingen endelige datoer annonceret, og på dette tidspunkt, hvis det var jeg ville være bundet af en Microsoft NDA, men den foreslåede tid er bredt i Q1/Q2 2008, men jeg vil gætte mere på Q2.

Dette er begyndelsen RC, dens når den rammer RC2 (hvis de frigive en at dets nærmeste endelig)
Skål.

Old 2. januar 2008, 12:49
Administrator Gruppen

Inside info ...

Tak EF.
Old 2 januar 2008, 17:59
Redaktør Gruppen

Jeg fik nogle mere info. der er bestemt værd passerer langs.

Citat:
HI Evil

Ja SP1 RC giver en hel del hurtigere opdateringer og stabilitet i mange områder til Vista, men også give et par bugs tilbage på nuværende tidspunkt for nogle, for mig sin fine og ingen væsentlige spørgsmål, som endnu!

Men god beslutning om ikke at gå med beta RCS da mange ikke har læst hele vejledningen for at installere denne, er der en pæn fangst i, at når nogen yderligere RCS er frigivet du bliver nødt til at afinstallere den tidligere RC, er der ingen Rollup og Dette betyder også, at når den endelige SP1 er frigivet nogen bruger den endelige RC vil igen nødt til at afinstallere RC, før du installerer den fulde SP1.

Så i den almindelige livscyklus betaer, kan der være yderligere mindst 4 private teste betaversioner og to offentlige * dem (* afhænger af, hvor mange de skønner necassary), hvor du bliver nødt til at afinstallere RC at flytte til det næste, derefter med den endelige frigivelse, betyder, at du skal afinstallere igen at installere Service Pack mindst 2-4 gange.

Citat:
Før du installerer

Du skal afinstallere alle tidligere versioner af Windows Vista SP1, før du installerer Windows Vista SP1 RC

At afinstallere tidligere version af Windows Vista SP1
Åbn Programmer og funktioner i kontrolpanelet, og vælg Vis installerede opdateringer. I Microsoft Windows-sektionen, højreklikke Service Pack til Windows (936330) og vælg Fjern.

Dit system vil nu afinstallere den tidligere version af Windows Vista SP1 Beta og kan genstarte flere gange.

Du vente en time efter at afinstallere en tidligere version af Windows Vista SP1, før du installerer Windows Vista SP1 RC. Installationsprogrammet service behov for at rydde op og fuldføre afinstallationen, før du installerer den RC. Ikke at gøre dette kan resultere i installationsfejl, når du installerer RC version.

Windows Vista SP1 RC er pre-release software og vil ændre sig før den endelige frigivelse. Windows Vista SP1 RC er for individer, organisationer og tekniske entusiaster, der er behagelige at vurdere pre-release software og gives kun til testformål. Microsoft anbefaler ikke at installere denne software på primære eller forretningskritiske systemer. Microsoft anbefaler, at du har en sikkerhedskopi af dine data, før du installerer nogen pre-release software.

Windows Vista SP1 RC er tidsbegrænset software.

Windows Vista SP1 RC vil ikke længere fungere efter den 30. juni, 2008 og bør afinstalleres før denne dato. Efter installation skrivebordet vil vise teksten "Evaluation Copy". Dette betyder ikke, at dit system ikke længere er ægte, men at du har installeret en test version af software, som er tidsbegrænset. Den "Evaluation Copy" tekst vises på skrivebordet efter den anden genstarte efter installationen af servicepakken. Ligeledes vil "Evaluation Copy" tekst forbliver på skrivebordet i løbet af den første genstart efter fjerne denne service pack, men vil forsvinde efter næste genstart.

Hvis du installerer Windows Vista SP1 RC anbefales det kraftigt, at du installerer den endelige version af Windows Vista SP1, når den frigives. For at gøre dette, vil du blive bedt om at afinstallere denne RC version af Windows Vista SP1.

Assisteret support (telefon, email og online chat) er ikke tilgængelig fra Microsoft Hjælp og support til denne RC udgivelsen af Windows Vista SP1. Selvhjælp og peer-support er tilgængelig via Windows Vista SP1 forum.
Du skal have en ægte kopi af Windows Vista installeret, før du installerer Windows Vista SP1 RC.
Jeg har tilføjet nogle Fed bits, der er de advarsler, de gjorde dem to gange, og den røde fremhævet smule.

Old 2. januar 2008, 18:38
Administrator Gruppen

Excellent info, meget frisk, glad for jeg spurgte, cheers fyr.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Service Pack 2 til Windows Server 2008 og Windows Vista Bubba Windows-operativsystemer 4 27. maj 2009 08:22
Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 stald Windows-operativsystemer 6 21. mar 2009 08:54
Ikke ønsker Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool evilfantasy Windows-operativsystemer 3 10. maj 2008 15:21
Windows Vista Service Pack 1 er nu tilgængelig. evilfantasy Windows-operativsystemer 54 18 marts 2008 11:46
Windows Vista Release Date Hybr! D Windows-operativsystemer 6 11. sep 2006 08:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.