![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Iedereen weet dit?
| |||
| |||
| Het moet er bijna, het is nu SP1 RC. (Release Candidate) Ik zal kijken of ik geen nieuwe info kan vinden. |
|
| |||
| |||
| Thanks mate. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stomme vraag, maar wat is de update zal bevatten? Any ideas?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet zeker over een release datum van Dave, maar van wat ik heb gelezen uit de verslagen van Tester's, afgezien van een snelle verbetering ten opzichte van het kopiëren van bestanden, lijkt er weinig anders over opwinden.
Dus tenzij M $ trek enkele last-minute konijnen uit de hoed, die verwachten dat SP1 de prestaties van alle problemen op te lossen, zullen zeer teleurgesteld zijn ![]() Geen tekenen van een SP2 wordt altijd geleverd, hetzij in 2008! Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Cool, thanks guys! |
|
| |||
| |||
| OK, ik stuurde een rook-signaal naar een MS Beta tester die ik ken. Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Inside info ... ![]() Bedankt EF. |
|
| |||
| |||
| Ik kreeg wat meer info. die zeker de moeite waard is passeren langs. Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Uitstekende info, heel fris, blij dat ik het vroeg, cheers vent. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Service Pack 2 voor Windows Server 2008 en Windows Vista | Bubba | Windows besturingssystemen | 4 | 27 mei 2009 08:22 |
| Windows XP Service Pack 2 van Service Pack 1 | schuur | Windows besturingssystemen | 6 | 21 mrt 2009 08:54 |
| Willen niet dat Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool | evilfantasy | Windows besturingssystemen | 3 | 10 mei 2008 15:21 |
| Windows Vista Service Pack 1 is nu beschikbaar. | evilfantasy | Windows besturingssystemen | 54 | 18 mrt 2008 11:46 |
| Windows Vista Release Datum | Hybr! D | Windows besturingssystemen | 6 | 11 Sep 2006 08:04 |
| Thread Tools | |
| |