mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Vista Service Pack SP1 Release Date?

Reply

Thread Tools
Old 2 januari 2008, 08:37
Administrator Group

Default Windows Vista Service Pack SP1 Release Date?

Iedereen weet dit?

Kan niet lijken te vinden in een up-to-date info met Google-zoekopdrachten ...

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2 januari 2008, 09:08
Moderator Groep

Het moet er bijna, het is nu SP1 RC. (Release Candidate)

Ik zal kijken of ik geen nieuwe info kan vinden.

Old 2 januari 2008, 09:28
Administrator Group

Thanks mate.
Old 2 januari 2008, 09:41
Donor Groep

Stomme vraag, maar wat is de update zal bevatten? Any ideas?

Make Poverty History

Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje

Mijn Systeem: Self HistoryGirls Build!

Processor (s):
AMD Phenom X3 II 720
Moederbord:
Gigabyte MA770-UD3
RAM Geheugen:
4GB Ballistix
Graphics Card (s):
Radeon HD 4850 512MB
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
1TB Western Digital
Optische Drive (s):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Case / PSU:
Coolermaster Elite 330/450W PSU
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Ethernet
Monitor (s):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP met upgrade voor W7
Old 2 januari 2008, 09:41
Donor Groep

Niet zeker over een release datum van Dave, maar van wat ik heb gelezen uit de verslagen van Tester's, afgezien van een snelle verbetering ten opzichte van het kopiëren van bestanden, lijkt er weinig anders over opwinden.
Dus tenzij M $ trek enkele last-minute konijnen uit de hoed, die verwachten dat SP1 de prestaties van alle problemen op te lossen, zullen zeer teleurgesteld zijn

Geen tekenen van een SP2 wordt altijd geleverd, hetzij in 2008!

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 2 januari 2008, 09:45
Administrator Group

Cool, thanks guys!
Old 2 januari 2008, 11:30
Moderator Groep

OK, ik stuurde een rook-signaal naar een MS Beta tester die ik ken.

Citaat:
Hoi

Geen definitieve data bekend gemaakt, en op dit moment als ik ze zou worden gebonden door een Microsoft-NDA, maar de voorgestelde tijd is het niveau van Q1/Q2 2008, maar ik zou meer raden naar Q2.

Dit is de eerste RC, zijn als het hits RC2 (als ze vrijkomen, dat haar in de buurt van een definitief)
Sante.

Old 2 jan 2008, 12:49
Administrator Group

Inside info ...

Bedankt EF.
Old 2 januari 2008, 17:59
Moderator Groep

Ik kreeg wat meer info. die zeker de moeite waard is passeren langs.

Citaat:
HI Evil

Ja SP1 RC geeft een flink aantal snelle updates en stabiliteit in veel gebieden naar Vista, maar geven ook nog een paar bugs terug op dit moment voor een aantal, voor mij zijn boete en geen grote problemen nog!

Maar een goede beslissing over te gaan niet met de bèta RCs Zoals velen van u niet hebben gelezen de volledige instructies installeren om deze, is er een leuke vangst in die, zodra eventuele verdere RCs worden vrijgegeven zul je naar de vorige RC verwijderen, is er geen combinatiepakket en betekent dit ook dat, zodra de definitieve SP1 is uitgebracht elk gebruik van de laatste RC is weer nodig om de RC verwijderen voordat u de volledige SP1.

Dus in de algemene levenscyclus van bèta's zouden er ten minste nog eens 4 prive test bèta's en twee openbare * ones (* afhankelijk van hoeveel ze achten necassary), waarin u nodig heeft om de RC verwijderen om te verhuizen naar de volgende, vervolgens met de uiteindelijke versie, betekent dat u zal verwijderen opnieuw installeren van het Service Pack minstens 2-4 keer.

Citaat:
Voordat u

U moet Verwijder eventuele eerdere versies van Windows Vista SP1 voor het installeren van Windows Vista SP1 RC

Voor het verwijderen van de vorige versie van Windows Vista SP1
Open de Programma's en onderdelen configuratiescherm en kies Beeld updates geïnstalleerd zijn. In het Microsoft Windows-sectie, klik met de rechtermuisknop Service Pack voor Windows (936330) en kies Verwijderen.

Uw systeem wordt nu verwijdert u de vorige versie van Windows Vista SP1 Beta en kan meerdere keren opnieuw op te starten.

Gelieve een uur te wachten na het verwijderen van een vorige versie van Windows Vista SP1 voor het installeren van Windows Vista SP1 RC. De installateur dienst moet schoon te maken en het verwijderen te voltooien vóór de installatie van de RC. Doet u dit niet kan leiden tot de installatie fouten bij het installeren van de RC versie.

Windows Vista SP1 RC is een pre-release software en zal wijzigen voordat de definitieve versie. Windows Vista SP1 RC is voor individuen, organisaties en technische enthousiastelingen die tevreden zijn de evaluatie van pre-release software en is bedoeld voor testdoeleinden. Microsoft raadt het installeren van deze software op primaire of mission critical systemen. Microsoft raadt aan dat u een back-up van uw gegevens vóór de installatie van een pre-release software.

Windows Vista SP1 RC is de tijd beperkt software.

Windows Vista SP1 RC zal niet meer werken na 30 juni 2008 en moeten vóór die datum worden verwijderd. Na de installatie van uw bureaublad toont de tekst "Evaluatie Copy". Dit betekent niet dat uw systeem niet meer echt, maar dat u hebt geïnstalleerd een test versie van de software die is in de tijd beperkt. Het rapport "Evaluatie Copy" tekst verschijnt op uw desktop na de tweede herstart na de installatie van het service pack. Ook zal het rapport "Evaluatie Copy" tekst blijft op het bureaublad tijdens de eerste herstart na installatie van het service pack, maar zal verdwijnen na de volgende reboot.

Als u Windows Vista SP1 RC is het sterk aanbevolen dat u de definitieve versie van Windows Vista SP1 wanneer dit wordt vrijgegeven. Om dit te doen, zal u worden gevraagd voor het verwijderen van deze RC versie van Windows Vista SP1.

Assisted ondersteuning (telefoon, e-mail en online chat) is niet beschikbaar bij Microsoft Help en ondersteuning voor deze RC versie van Windows Vista SP1. Zelfhulp en collegiale ondersteuning is beschikbaar via de Windows Vista SP1 forum.
U moet beschikken over een legitiem exemplaar van het Windows Vista is geïnstalleerd voordat u Windows Vista SP1 RC.
Ik voegde wat spannend bits dat de waarschuwingen, maakten zij ze twee keer en de rood gemarkeerde stukje.

Old 2 jan 2008, 18:38
Administrator Group

Uitstekende info, heel fris, blij dat ik het vroeg, cheers vent.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Service Pack 2 voor Windows Server 2008 en Windows Vista Bubba Windows besturingssystemen 4 27 mei 2009 08:22
Windows XP Service Pack 2 van Service Pack 1 schuur Windows besturingssystemen 6 21 mrt 2009 08:54
Willen niet dat Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool evilfantasy Windows besturingssystemen 3 10 mei 2008 15:21
Windows Vista Service Pack 1 is nu beschikbaar. evilfantasy Windows besturingssystemen 54 18 mrt 2008 11:46
Windows Vista Release Datum Hybr! D Windows besturingssystemen 6 11 Sep 2006 08:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.