mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Vista Service Pack SP1 Utgivelsesdato?

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2008 jan 08:37
Administrator Group

Default Windows Vista Service Pack SP1 Utgivelsesdato?

Noen vite om dette?

Kan ikke synes å finne oppdatert informasjon med Google-søk ...

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 2nd 2008 jan 09:08
Moderator Group

Det bør komme nær, er det SP1 RC nå. (Release Candidate)

Jeg vil se om jeg kan finne noen ny informasjon.

Old 2nd 2008 jan 09:28
Administrator Group

Takk kompis.
Old 2nd 2008 Jan, 09:41
Donor Group

Dumt spørsmål men hva er oppdateringen skal inneholde? Any ideas?

Foreta Fattigdom History

Justice for de 96 <- Ta en titt

Min System: HistoryGirls Self Build!

Prosessor (er):
AMD Phenom X3 II 720
Hovedkort:
Gigabyte MA770-UD3
RAM-minne:
4GB Ballistix
Graphics Card (s):
Radeon HD 4850 512 MB
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
1TB Western Digital
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Case / PSU:
COOLERMASTER Elite 330/450W PSU
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Ethernet
Skjerm (er):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP med oppgradering for W7
Old 2nd 2008 Jan, 09:41
Donor Group

Ikke sikker på om en utgivelsesdato Dave, men fra det jeg har lest fra Tester rapporter, bortsett fra en hastighet forbedringer på filkopiering, synes det å være lite annet å bli begeistret.
Så med mindre M $ trekke noen last minute kaniner ut av hatten, de som venter SP1 løser alle ytelsesproblemer, vil bli sårt skuffet

Ingen tegn til SP2 blir levert når som helst i 2008 heller!

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 2nd 2008 jan 09:45
Administrator Group

Cool, thanks guys!
Old 2nd 2008 jan 11:30
Moderator Group

OK, sendte jeg ut en røyk signal til en MS betatesting jeg vet.

Sitat:
Hei

Ingen endelige datoer offentliggjort, og på dette tidspunktet hvis de skulle jeg ville være bundet av en Microsoft NDA, men foreslått tid er bred i Q1/Q2 2008, men jeg ville gjette mer på Q2.

Dette er tidlig RC, dens når den treffer RC2 (hvis de slipper en at nær finalen)
Skål.

Old 2 januar 2008, 12:49
Administrator Group

Inside info ...

Takk EF.
Old 2nd 2008 jan 17:59
Moderator Group

Jeg fikk litt mer info. som er absolutt verdt passerer langs.

Sitat:
HI Evil

Ja SP1 RC gir ganske få fart oppdateringer og stabilitet i mange områder til Vista, men også gi noen flere bugs tilbake i dag for noen, for meg den fine, og ingen større problemer som ennå!

Men god beslutning om ikke å gå med beta RCS så mange vil ikke ha lest full installasjon instruksjoner til dette, er det en fin fangst i at når ytterligere RCS er utgitt må du avinstallere tidligere RC, er det ingen samleoppdatering og Dette betyr også at når den endelige SP1 er sluppet noen bruker den endelige RC vil igjen må avinstallere RC før du installerer den fulle SP1.

Så i den generelle livssyklus betaversjoner, kunne det være minst 4 andre private test betaversjoner, og de to offentlige * (* avhengig av hvor mange de anser necassary), der må du avinstallere RC å flytte til den neste, deretter med den endelige versjonen, betyr at du vil avinstallere re-installere Service Pack minst 2-4 ganger.

Sitat:
Før du installerer

Du må avinstallere alle tidligere versjoner av Windows Vista SP1 før du installerer Windows Vista SP1 RC

Å avinstallere tidligere versjon av Windows Vista SP1
Åpne Programmer og funksjoner kontrollpanelet og velg Vis installerte oppdateringer. I Microsoft Windows delen, høyreklikk Service Pack for Windows (936330) og velg Avinstaller.

Systemet vil nå avinstallere den tidligere versjonen av Windows Vista SP1 Beta, og kan starte på nytt flere ganger.

Vent en time etter at du avinstallerer en tidligere versjon Windows Vista SP1 før du installerer Windows Vista SP1 RC. Installasjonsprogrammet tjenesten trenger å rydde opp og fullføre avinstallasjonen før du installerer RC. Å ikke gjøre dette kan resultere i installasjon når du installerer RC versjon.

Windows Vista SP1 RC er pre-release software og vil endre seg før den endelige versjonen. Windows Vista SP1 RC er for individer, organisasjoner og tekniske entusiaster som er villig til å vurdere pre-release software og gis kun for testing. Microsoft anbefaler ikke å installere denne programvaren på primær eller kritiske systemer. Microsoft anbefaler at du har en sikkerhetskopi av dine data før du installerer noe pre-release software.

Windows Vista SP1 RC er tidsbegrenset programvaren.

Windows Vista SP1 RC vil ikke lenger operere etter 30. juni, 2008 og bør avinstalleres før den datoen. Etter installasjon skrivebordet vil vise teksten "Evaluation Copy". Dette betyr ikke at systemet ikke lenger er ekte, men at du har installert en test-versjon av programvare som er tidsbegrenset. The "Evaluation Copy" text vil dukke opp på skrivebordet ditt etter den andre gjenstarte etter installasjon av oppdateringspakken. På samme måte vil "Evaluation Copy" text forbli på skrivebordet ditt i løpet av første omstart etter avinstallere oppdateringspakken, men vil forsvinne etter neste omstart.

Hvis du installerer Windows Vista SP1 RC det anbefales sterkt at du installerer den endelige versjonen av Windows Vista SP1 når den lanseres. For å gjøre dette, må du avinstallere denne RC versjon av Windows Vista SP1.

Assistert støtte (telefon, e-post og online chat) ikke er tilgjengelig fra Microsoft Hjelp og støtte for dette RC utgaven av Windows Vista SP1. Selvhjelps-og peer-støtte er tilgjengelig gjennom Windows Vista SP1 forum.
Du må ha en ekte kopi av Windows Vista er installert før du installerer Windows Vista SP1 RC.
Jeg har lagt noen Fet biter som er advarslene, gjorde de dem to ganger og den røde merket bit.

Old 2 januar 2008, 18:38
Administrator Group

Excellent info, veldig frisk, glad for at jeg spurte, cheers fyr.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Service Pack 2 for Windows Server 2008 og Windows Vista Bubba Windows-operativsystemer 4 27 mai 2009 08:22
Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 skur Windows-operativsystemer 6 21 mars 2009 08:54
Ikke ønsker Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool evilfantasy Windows-operativsystemer 3 10 mai 2008 15:21
Windows Vista Service Pack 1 er nå tilgjengelig. evilfantasy Windows-operativsystemer 54 18 mars 2008 11:46
Windows Vista Release Date Hybr! D Windows-operativsystemer 6 11. sep 2006 08:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.