![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noen vite om dette?
| |||
| |||
| Det bør komme nær, er det SP1 RC nå. (Release Candidate) Jeg vil se om jeg kan finne noen ny informasjon. |
|
| |||
| |||
| Takk kompis. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dumt spørsmål men hva er oppdateringen skal inneholde? Any ideas?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke sikker på om en utgivelsesdato Dave, men fra det jeg har lest fra Tester rapporter, bortsett fra en hastighet forbedringer på filkopiering, synes det å være lite annet å bli begeistret.
Så med mindre M $ trekke noen last minute kaniner ut av hatten, de som venter SP1 løser alle ytelsesproblemer, vil bli sårt skuffet ![]() Ingen tegn til SP2 blir levert når som helst i 2008 heller! Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Cool, thanks guys! |
|
| |||
| |||
| OK, sendte jeg ut en røyk signal til en MS betatesting jeg vet. Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Inside info ... ![]() Takk EF. |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk litt mer info. som er absolutt verdt passerer langs. Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Excellent info, veldig frisk, glad for at jeg spurte, cheers fyr. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Service Pack 2 for Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27 mai 2009 08:22 |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | skur | Windows-operativsystemer | 6 | 21 mars 2009 08:54 |
| Ikke ønsker Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 3 | 10 mai 2008 15:21 |
| Windows Vista Service Pack 1 er nå tilgjengelig. | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 54 | 18 mars 2008 11:46 |
| Windows Vista Release Date | Hybr! D | Windows-operativsystemer | 6 | 11. sep 2006 08:04 |
| Thread Tools | |
| |