![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Någon som vet om detta?
| |||
| |||
| Det bör komma nära, är det SP1 RC nu. (Release Candidate) Jag skall se om jag kan hitta någon ny info. |
|
| |||
| |||
| Tack kompis. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dum fråga men vad är uppdateringen kommer att innehålla? Any ideas?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Osäker på en release datum Dave, men från vad jag läst från Tester rapporter, bortsett från en hastighet förbättring filkopiering, det verkar finnas mycket annat att bli upphetsad över.
Om inte M $ dra några sista minuten kaniner ur hattar, de förväntar SP1 lösa alla prestandaproblem, kommer att bli grymt besviken ![]() Inga tecken på en SP2 levereras när som helst under 2008 heller! Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Cool, thanks guys! |
|
| |||
| |||
| OK, skickade jag ut en rök signal till en MS betatestare jag vet. Citat:
|
|
| |||
| |||
| Inside info ... ![]() Tack EF. |
|
| |||
| |||
| Jag fick lite mer info. är sannerligen värt passerar längs. Citat:
|
|
| |||
| |||
| Utmärkt info, mycket fräsch, glad jag frågade, cheers grabben. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Service Pack 2 för Windows Server 2008 och Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystem | 4 | 27 maj 2009 08:22 |
| Windows XP Service Pack 2 från Service Pack 1 | byggnad | Windows-operativsystem | 6 | 21 mars 2009 08:54 |
| Vill du inte se Vista SP1? - Windows Service Pack Blocker Tool | evilfantasy | Windows-operativsystem | 3 | 10 maj 2008 15:21 |
| Windows Vista Service Pack 1 finns nu tillgänglig. | evilfantasy | Windows-operativsystem | 54 | 18 mars 2008 11:46 |
| Windows Vista Frisläppandedatum | Hybr! D | Windows-operativsystem | 6 | 11 sep 2006 08:04 |
| Thread Tools | |
| |