![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik zou willen kopen, de Windows Vista Ultimate en kwam erachter dat er soort van 2 versies; de 66R-00020 & de 66R-00002 Welke moet ik kiezen te kopen? BTW, I am going to buy de detailverpakking dat omvat zowel 32Bit en 64Bit. Iedere hulp bij verklaringen veel gewaardeerd. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ze zijn verschillende codes voor verschillende landen, negeer ze gewoon kopen en het pakket dat u wilt van een lokaal bedrijf te verkopen.
| |||
| |||
| Ok dank je. Maar aangezien Amerika gebruik NTSC formaat, zullen in Europa (PAL) worden Albe te installeren op een nieuwe pc? |
|
| |||
| |||
| Gewoon door van een detailhandelaar of etailer in uw land. |
|
| |||
| |||
| Ok zal doen, maar toch wil een rechtvaardiging voor. |
|
| |||
| |||
| Net gevonden mijn antwoord. PAL en NTSC alleen VGA en geen OS, dus ik kan kopen van de VS en installeer het hier in Europa:) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is het mogelijk om van Vista Home Ga naar 7 Ultimate? | Haun | Windows besturingssystemen | 4 | 19 september 2009 19:45 |
| Windows Vista Ultimate wordt opnieuw opgestart | trueblue | Windows besturingssystemen | 1 | 12 jun 2009 07:25 |
| Upgrade naar Vista Ultimate 64-bit. Please Help. | AMD4LIFE | Windows besturingssystemen | 8 | De 2 januari 2008 07:45 |
| Vista Ultimate | mxmad32 | Windows besturingssystemen | 8 | 23 okt 2007 12:45 |
| Vista Ultimate | HistoryGirl | Windows besturingssystemen | 2 | 4e sep 2007 16:54 |
| Thread Tools | |
| |