![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Anytime jeg starte min computer (der kører Windows Vista Ultimate), det får's til windows loading skærmen (Progress bar), så bare genstarter og spørger mig, om jeg vil gå i fejlsikret tilstand, sidste god konfiguration, starter Windows. Jeg formaterede min drev og re-installeret OS og så er det stadig gør præcis de samme ting, jeg havde installeret nogle drivere, så jeg troede måske de skruet den op igen. Så jeg formaterede og re-installeret for anden gang, uden at installere nogen drivere. Det virkede for et par genstarter, så er det begyndt at gøre præcis de samme ting igen, vil ikke indlæse vista. Alle idéer hvad, hvad der kan forårsage dette? Jeg har ikke tilføjet nogen ny hardware. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Boot på din Vista CD og lad den køre boot helbredsundersøgelse / reparation
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Er det muligt at gå fra Vista Home til 7 Ultimate? | Haun | Windows-operativsystemer | 4 | 19 September 2009 19:45 |
| Vista Indlæser, Programmer i Start Start Loading Så Compuer genstarter | caselles206 | Windows-operativsystemer | 2 | 17 februar 2009 11:28 |
| Windows Vista Ultimate HJÆLP PLS | Thunderer | Windows-operativsystemer | 5 | 11th Dec 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | mxmad32 | Windows-operativsystemer | 8 | 23 oktober 2007 12:45 |
| Vista Ultimate | HistoryGirl | Windows-operativsystemer | 2 | 4. sep 2007 16:54 |
| Thread Tools | |
| |