mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Vista Ultimate genstarter

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 07:23
Ny Medlem Gruppen

Default Windows Vista Ultimate genstarter

Hej,

Anytime jeg starte min computer (der kører Windows Vista Ultimate), det får's til windows loading skærmen (Progress bar), så bare genstarter og spørger mig, om jeg vil gå i fejlsikret tilstand, sidste god konfiguration, starter Windows. Jeg formaterede min drev og re-installeret OS og så er det stadig gør præcis de samme ting, jeg havde installeret nogle drivere, så jeg troede måske de skruet den op igen. Så jeg formaterede og re-installeret for anden gang, uden at installere nogen drivere. Det virkede for et par genstarter, så er det begyndt at gøre præcis de samme ting igen, vil ikke indlæse vista.

Alle idéer hvad, hvad der kan forårsage dette? Jeg har ikke tilføjet nogen ny hardware.
Old 12 juni 2009, 07:25
Administrator Gruppen

Default Windows Vista Ultimate genstarter

Boot på din Vista CD og lad den køre boot helbredsundersøgelse / reparation

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Er det muligt at gå fra Vista Home til 7 Ultimate? Haun Windows-operativsystemer 4 19 September 2009 19:45
Vista Indlæser, Programmer i Start Start Loading Så Compuer genstarter caselles206 Windows-operativsystemer 2 17 februar 2009 11:28
Windows Vista Ultimate HJÆLP PLS Thunderer Windows-operativsystemer 5 11th Dec 2007 10:06
Vista Ultimate mxmad32 Windows-operativsystemer 8 23 oktober 2007 12:45
Vista Ultimate HistoryGirl Windows-operativsystemer 2 4. sep 2007 16:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.