mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Vista Ultimate Reboots

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 07:23
New Member Group

Hallo,

Anytime jeg boot maskinen min (som kjører Windows Vista Ultimate), men få er til windows loading skjerm (forløpslinje), så bare reboots og spør meg om jeg vil gå inn i sikker modus, siste gode konfigurasjon starter Windows. Jeg formaterte min stasjon og re-installert operativsystem, og det er fortsatt det samme ting, jeg hadde installert noen drivere så jeg tenkte kanskje de skrudd den opp igjen. Så jeg formaterte og re-installert på en gang, uten å installere drivere. Det virket i noen få reboots, da det begynte å gjøre nøyaktig det samme igjen, vil ikke belaste vista.

Noen ideer hva det som kan forårsake dette? Jeg har ikke lagt til noen nye maskinvare.
Old 12 juni 2009, 07:25
Administrator Group

Boot på Vista CD og la den kjøre boot checkup / reparasjon

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.