![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Anytime jag starta upp min dator (Windows Vista Ultimate), det får s att fönstren lastning skärmen (förloppsindikator) och sedan bara omstarter och frågar mig om jag vill gå in i felsäkert läge, senast fungerande konfiguration, starta windows. Jag formaterade min fordon och åter installerat OS och det är fortfarande gör exakt samma sak, jag hade installerat några drivrutiner så jag tänkte att kanske de skruvas upp det igen. Så jag formaterade och återexport installerats för en andra gång, utan att installera några drivrutiner. Det fungerade i några omstarter, då det började göra exakt samma sak igen, kommer inte ladda vista. Alla idéer vad vad som kan orsaka detta? Jag har inte lagt till några nya hårdvaran. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Boot av din Vista CD och låt den köra boot HÄLSOKONTROLL / reparation
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Är det möjligt att gå från Vista Home to 7 Ultimate? | Haun | Windows-operativsystem | 4 | 19 September 2009 19:45 |
| Vista Belastning, Program i Autostart Start Laddar Sedan Compuer omstartar | caselles206 | Windows-operativsystem | 2 | 17 februari 2009 11:28 |
| Windows Vista Ultimate HJÄLP PLS | Thunderer | Windows-operativsystem | 5 | 11 december 2007 10:06 |
| Vista Ultimate | mxmad32 | Windows-operativsystem | 8 | 23 oktober 2007 12:45 |
| Vista Ultimate | HistoryGirl | Windows-operativsystem | 2 | 4:e sep 2007 16:54 |
| Thread Tools | |
| |