![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg købte min computer i september sidste år og har altid sørget for, at opdateringerne er lagt på min computer. I dag når jeg tændt, en opdatering til Windows Vista Service Pack 1 KB36330 kom op, men sikkert I dont brug for en service pack, hvis alle mine opdateringer er ajour. Også på at kontrollere min opdatering historie er der en opdatering (kumulative sikkerhedsopdatering til Internet Explorer 7 KB950759) ikke har installeret i sidste uge, hvordan kan jeg få at en lagt på. Hjælp ville være værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Service Pack 1 kom ud omkring en måned siden, skal du installere det, samt alle andre opdateringer, som de tilbyder Når SP1 er installeret du forsøge at installere IE7 opdateringen igen
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Mit problem er, at den ikke vil installere, jeg har haft tre forsøg, men det har ikke hver gang |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt at fjerne den automatiske opdatering fil, der blev hentet og hente det manuelt fra Windows websted? sin sket for mig før, men med XP. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista Update Stopper Windows fra Opstart | mrdaveyk | Windows-operativsystemer | 1 | 8 oktober 2009 02:27 |
| Windows Vista vil ikke opdatere | Bubba | Virus, Spyware & Sikkerhed | 56 | 30. maj 2009 14:16 |
| Windows Vista vil ikke opdatere | gamiseta | Windows-operativsystemer | 6 | 4 februar 2009 11:44 |
| Windows Vista Update Error | robina80 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 juni 2008 09:09 |
| Vista Windows Update | Shocker | Windows-operativsystemer | 1 | 13 januar 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |