![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ostin oman tietokoneen viime syyskuussa ja on aina ollut varma, että päivitykset ovat panna minun tietokone. Kun tänään päällä päivityksen Windows Vista Service Pack 1 KB36330 tuli, mutta varmasti I dont tarvitsevat Service Pack-paketin, jos kaikki omat päivitykset ovat ajan tasalla.
Myös tarkkailun minun päivitys historia on yksi päivitys (kumulatiivinen tietoturvapäivitys Internet explorer 7 KB950759) ei asentaa viime viikolla, miten saan, että yksi asettaa. Ohje olisi arvostettu. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Service Pack 1 tuli noin kuukausi sitten, asenna se, sekä muita päivityksiä, että ne tarjoavat
Kun SP1 on asennettu, yrittää asentaa IE7 päivitys uudestaan
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
|||
|
|||
|
Minun ongelmani on, että se ei toimi, minulla on ollut kolme yrittää, mutta se ei ole aina
|
|
|
|||
|
|||
|
Oletko yrittänyt poistaa automaattinen päivitys-tiedosto, joka on ladattu ja ladata sen manuaalisesti ikkunat sivuston? se tapahtui minulle ennen mutta XP: ssä.
|