![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik kocht mijn computer in september vorig jaar en hebben altijd zeker van zijn dat updates op mijn computer. Vandaag toen ik ingeschakeld, een update voor Windows Vista Service Pack 1 KB36330 kwam, maar zeker I dont noodzaak een service pack als al mijn updates zijn up-to-date. Ook op het controleren van mijn update geschiedenis is er een update (cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 7 KB950759) niet installeren vorige week, hoe kan ik ervoor zorgen dat een op. Hulp zou worden gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Service Pack 1 kwam ongeveer een maand geleden, dient u te installeren, alsmede alle andere updates die ze bieden Nadat SP1 is geïnstalleerd en u probeert te installeren IE7 update opnieuw
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Mijn probleem is dat het niet zal installeren, heb ik drie pogingen, maar het heeft niet iedere keer |
|
| |||
| |||
| Heeft u geprobeerd het schrappen van de automatische update-bestand dat is gedownload en deze handmatig downloaden van de Windows-site? zijn er met me gebeurd is vóór, maar met XP. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Stopt Windows Vista Update van Booten | mrdaveyk | Windows besturingssystemen | 1 | 8 oktober 2009 02:27 |
| Windows Vista Won't Update | Bubba | Virus, spyware & Security | 56 | 30 mei 2009 14:16 |
| Windows Vista niet bijwerken | gamiseta | Windows besturingssystemen | 6 | De 4 februari 2009 11:44 |
| Windows Vista Update Error | robina80 | Windows besturingssystemen | 1 | 12 jun 2008 09:09 |
| Vista Windows Update | Shocker | Windows besturingssystemen | 1 | 13 Jan 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |