![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøpte min datamaskin sist september, og har alltid sørget for at oppdateringene er satt på min datamaskin. I dag når jeg slått på en oppdatering for Windows Vista Service Pack 1 KB36330 kom opp, men sikkert jeg ikke trenger en oppdateringspakke hvis alle oppdateringene er oppdatert. Også på sjekking min oppdatere historien er det en oppdatering (kumulative sikkerhetsoppdateringen for Internet Explorer 7 KB950759) ikke har installert forrige uke, hvordan kan jeg få den lagt på. Hjelpe ville være verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Service Pack 1 kom ut om en måned siden, bør du installere den, så vel som andre oppdateringer som de tilbyr Når SP1 er installert du prøver og installere IE7 oppdateringen på nytt
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Mitt problem er at den ikke vil installere, har jeg hatt tre forsøk, men har mislyktes hver gang |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd å slette den automatiske oppdateringen filen som ble lastet ned og laste den ned manuelt fra vinduene nettsted? det skjedde med meg før, men med XP. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vista-oppdatering stopper Windows fra Booting | mrdaveyk | Windows-operativsystemer | 1 | 8 oktober 2009 02:27 |
| Windows Vista Won't Update | Bubba | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 56 | 30 mai 2009 14:16 |
| Windows Vista Will Not Update | gamiseta | Windows-operativsystemer | 6 | 4 feb 2009 11:44 |
| Windows Vista Update Error | robina80 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 juni 2008 09:09 |
| Vista Windows Update | Shocker | Windows-operativsystemer | 1 | 13 januar 2008 11:26 |
| Thread Tools | |
| |