![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle. Kort sagt, problemet mitt er (og tro meg, dette har vist seg å være langt vanskeligere å løse enn jeg trodde): Hvordan slår vertikal synkronisering (vsync) av? Jeg har: -OS: Windows Vista Home Premium, versjon: 6.0.6001 Service Pack 1 Build 6001 -Skjermkort: ATI Radeon 3100 Graphics -Monitor: Generisk PNP Monitor -DirectX version: DirectX 10 -Oppløsning: 1440 * 900 -Mer informasjon om min grafikk programvare (som ATI Catalyst Control Center): Driver Packaging Version 8,612-090428a-080268C-ATI Catalyst ™ versjon 09.5 Provider ATI Technologies Inc. 2D Driver Version 8.01.01.899 2D Driver Filbanen / REGISTRY/MACHINE/SYSTEM/ControlSet001/Control/Class / (4D36E968-E325-11CE-BFC1-08002BE10318) / 0000 Direct3D Version 8.14.10.0662 OpenGL Version 6.14.10.8664 Catalyst ™ Control Center Version 2009.0428.2132.36839 Høres ut som jeg er noob, men jeg har allerede prøvd å skru vsync off med følgende ting: -ATI Tray Tools (nyeste versjon) -ATI Catalyst Control Center (nyeste versjon) -Deaktivere Desktop Window Manager og Aero-grensesnitt (Jeg hørte de har noe å gjøre med tvang vsync på) Selvfølgelig Jeg syntes vsync bytte fra ATI Tray Tools og ATI Catalyst Control Center. Men selv om jeg bytte til «Alltid på», betyr det ikke gå av. Hvordan vet jeg det ikke av? Vel, fordi spillet (som jeg ønsker å spille med vsync av) holder si fps er 60 (burde være mye over 200 med vsync av). Spillet har ingen innebygget vsync bryteralternativer. Jeg tror ikke nevne spillets navn er viktig. Dette er rart, fordi programmene synes vsync er av, men dette er usant. Jeg har begynt å tro at problemet er forårsaket av Windows Vista. Jeg har også hørt at DirectDraw akselerasjon påvirker dette vsync ting, men jeg kan ikke deaktivere den i dxdiag.exe. Jeg har aldri bedt om hjelp i fora, jeg har bare surfer - i timevis for å løse denne enkle-lød problem. Å holde opp omdømme, kan du hjelpe meg! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spillet sannsynlig har en maks fps cvar, hvis den er slått av i alle relevante programmer, Vista har ingenting å gjøre med det, alt er ivaretatt gjennom sjåføren og du har slått den av i driveren. Type meningsløs likevel se hvor over 60fps ikke virkelig påvirke noe, men jeg forutsetter at du har dine grunner.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows Vista Home SP1 - Dvalemodus problem! | hitman0042 | Windows-operativsystemer | 6 | 4 juni 2009 03:49 |
| Problem Åpne Windows Photo Gallery bilde i full størrelse »Vista | tolet | Windows-operativsystemer | 0 | 12 mai 2009 10:24 |
| Vertikal Sync? Dine meninger. | MikeL | PC & Console Gaming | 2 | 20 januar 2009 18:12 |
| Windows Vista Audio Problem | johnsoncody18 | Multimedia & Kodeker | 5 | 18 desember 2007 16:24 |
| Thread Tools | |
| |