mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Vista til XP Reformater / Nedklassificering?

Reply

Thread Tools
Old 20 marts 2007, 09:17
Ny Medlem Gruppen

Default Windows Vista til XP Reformater / Nedklassificering?

Jeg anlagt en ny bærbar computer med, har Windows Vista Pre installeret. Jeg vil gerne have Windows XP, så jeg har købt en Windows XP Home udgave disk og taget det til PC World, så de kan nedprioritere det for mig. Men jeg har fået at vide, kan det ikke gøres. Er de lyver? Bør ikke har sagt nedgradere. Jeg ønsker ikke Vista overhovedet. Der er ingen dataon den bærbare computer, som endnu, da den er helt ny. Coundn't finde en ny bærbar computer med XP på den.
Old 20 marts 2007, 10:28
Ny Medlem Gruppen

hvorfor kan de.? de bør omformaterer vista og installere XP. hvis de cant gøre det tage den bærbare computer tilbage
Old 20 marts 2007, 11:15
Ny Medlem Gruppen

nej de er ikke lyve, når de siger, du cant ned grade men du kan omformatere dem ved at sætte i skiven af Windows XP igen computeren off købe på knappen, og når den starter, eller som det starter snarere Klik F8 og det ashould starte op fra cd og derefter kan du køre Windows XP
Old 21 marts 2007, 04:15
Ny Medlem Gruppen

Jeg tror ikke, at de er beliggende på, at en. Nedklassificering ville betyde at tage væk nyere filer eller ændre dem til ældre og Windows vil ikke lade dig gøre det. Fra den måde, jeg ser det, mener jeg, at du enten kan, hvis du har en anden computer med XP på den, du kan, med en computer kabel, forbinde de to sammen og slette bærbar harddisk fuldstændig, skal det tørres af, og blot overføre alle filerne fra denne computer til din bærbare computer, eller du kan indsætte XP-cd i din bærbare computer og manuelt kopiere alle filerne på cd'en og derefter indsætte dem i de vigtigste system mappe, som vil tage nogle timer for overførsel til være færdig, og derefter efter at slette vista filerne fra den bærbare computer, og derefter genstarte den, og det skal da være XP-operativsystemet. Jeg er ikke 100% sikker på begge af disse ting, men jeg har prøvet dem begge og de begge arbejdede for mig, men sagen blev lidt anderledes, jeg var opgradering. Hvis du har brug for mere hjælp eller info, venligst e-mail mig på e-mail er fjernet, og jeg vil prøve at hjælpe dig mest, at jeg kan!
Old 25. sep 2007, 12:55
Ny Medlem Gruppen

godt du kan altid nedgradere fra Windows Vista til xp men verything ikke kan arbejde fuldt ud med de korrekte drivere fra hvad jeg har set sin svære at finde XP drivere til en pc, der leveres med vista jeg kender Sony understøtter ikke andre OS driver downloads på deres nye vista laptops jeg kender HP kan du downloade XP-version drivere til aa laptop eller PC med vista pre i stagneret im ikke sikker på om andre mærker
Old 25. sep 2007, 13:50
Donor-Gruppen

Bart2k I dont know hvorfor du genoplivet sådan en gammel tråd.
Jeg har få et le og hovedpine fra volapyk Arvettedude indsendt selvom

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 1. oktober 2007, 14:12
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af arvettedude View Post
Jeg tror ikke, at de er beliggende på, at en. Nedklassificering ville betyde at tage væk nyere filer eller ændre dem til ældre og Windows vil ikke lade dig gøre det. Fra den måde, jeg ser det, mener jeg, at du enten kan, hvis du har en anden computer med XP på den, du kan, med en computer kabel, forbinde de to sammen og slette bærbar harddisk fuldstændig, skal det tørres af, og blot overføre alle filerne fra denne computer til din bærbare computer, eller du kan indsætte XP-cd i din bærbare computer og manuelt kopiere alle filerne på cd'en og derefter indsætte dem i de vigtigste system mappe, som vil tage nogle timer for overførsel til være færdig, og derefter efter at slette vista filerne fra den bærbare computer, og derefter genstarte den, og det skal da være XP-operativsystemet. Jeg er ikke 100% sikker på begge af disse ting, men jeg har prøvet dem begge og de begge arbejdede for mig, men sagen blev lidt anderledes, jeg var opgradering. Hvis du har brug for mere hjælp eller info, venligst e-mail mig på e-mail er fjernet, og jeg vil prøve at hjælpe dig mest, at jeg kan!
Kristus på en cykel, du ikke har en anelse om, ignorere denne idiot.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 januar 2008, 12:16
Medlem Gruppen

Der er ingen måde, at en helt ny bærbar ikke kunne have XP lagt på det
Din freinds på PC World taler bullsh * t ^ ^
gøre det selv sin let
Old 8 januar 2008, 12:17
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af KrzrKid View Post
nej de er ikke lyve, når de siger, du cant ned grade men du kan omformatere dem ved at sætte i skiven af Windows XP igen computeren off købe på knappen, og når den starter, eller som det starter snarere Klik F8 og det ashould starte op fra cd og derefter kan du køre Windows XP
Højreklik F8?? depeds hvad BOIS du har
Old 8 januar 2008, 12:25
Donor-Gruppen

Denne dumme tråd er vakt igen?
F8 er at starte i fejlsikret tilstand.
Som for "nedgradering" til XP være klar over, at du skal have XP-kompatible drivere.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.