vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows Vistan XP uudelleenmuotoilla / alentaminen?

Reply

Thread Tools
Old 20 maaliskuu 2007, 09:17
Uusi Jäsen

Default Windows Vistan XP uudelleenmuotoilla / alentaminen?

Olen tuonut uuden kannettavan tietokoneen jossa on Windows Vista Pre asennettu. Haluaisin Windows XP: ssä, joten olen ostanut Windows XP Home Edition-CD-levyltä ja ottanut sen PC-maailmassa, jotta ne voivat heikentää sen minulle. Mutta minulle on sanottu, se ei voi tehdä. Ovatko ne valehtelee? Eikö ovat sanoneet versioon. En halua Vista lainkaan. Ei ole dataon kannettavan tietokoneen vielä, koska se on aivan uusi. Coundn't löytää uuden kannettavan tietokoneen kanssa XP sitä.
Old 20 maaliskuu 2007, 10:28
Uusi Jäsen

miksi ei voi niitä.? niiden pitäisi muotoilla näköala ja asentaa xp. jos ne cant do it ottaa kannettavan tietokoneen takaisin
Old 20 maaliskuu 2007, 11:15
Uusi Jäsen

ei ne eivät valehtele, kun he sanovat teille kallistus alaspäin grade mutta voit muokata niitä toteuttamalla levylle Windows XP: n puolestaan tietokone pois ostaa painiketta ja kun se alkaa tai se alkaa pikemminkin napsauta F8 ja se ashould käynnistää cd ja sitten voit käyttää Windows XP
Old 21 maaliskuu 2007, 04:15
Uusi Jäsen

En usko, että he makaa, että yksi. Alentaminen merkitsisi vie uudempi tiedostot muuttuvat tai ne vanhemmissa ja Windows ei anna sinun tehdä sitä. Siitä, miten näen sen, olen sitä mieltä, että voit joko, jos sinulla on toinen tietokone, jossa on xp sitä, voit, tietokoneen kanssa kaapelia, liitä kaksi yhdessä ja poistaa kannettavan tietokoneen kiintolevylle täysin, pyyhi se, ja juuri siirtää kaikki tiedostot, että tietokoneesta kannettava tietokone, tai voit lisätä xp cd kannettavan tietokoneen ja kopioida kaikki tiedostot cd ja sitten liittää ne pääjärjestelmään kansio, joka veisi noin tunnin siirto oltava täydellinen, ja sitten sen jälkeen poistaa näköala tiedostot tietokone, käynnistä se sitten uudelleen, ja se olisi sitten XP-käyttöjärjestelmää. En ole 100% varma siitä, nämä molemmat asiat, mutta olen yrittänyt niitä molempia, ja he molemmat työskentelivät minulle, mutta asia oli hieman erilainen, olin päivitystä. Jos tarvitset lisää apua tai info, lähetä sähköpostia osoitteeseen minulle sähköpostia poistettava ja minä yritämme auttaa sinua eniten, että en voi!
Old 25 Sep 2007, 12:55
Uusi Jäsen

hyvin voit aina versioon Windows Vistan xp mutta verything ei voi työskennellä täysin ilman oikeita kuljettajia siitä, mitä olen nähnyt sen vaikea löytää xp ohjaimet tietokoneeseen, joka tulee näköala Tiedän sony ei tue muita os driver downloads niiden uusi näköala läppäreissä Tiedän HP voit ladata xp versio ohjaimet aa kannettavan tietokoneen tai PC, jossa on näköala valmiiksi vuonna pysähtynyt im ole varma muita merkkejä
Old 25 Sep 2007, 13:50
Rahoittajien ryhmän

Bart2k I dont tiedä, miksi elvytitte tällainen ikivanha säiettä.
Tein saada nauraa ja päänsärkyä siitä siansaksa Arvettedude lähetetty vaikka

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 1 lokakuu 2007, 14:12
Administrator Group

Quote:
Originally Posted by arvettedude View Post
En usko, että he makaa, että yksi. Alentaminen merkitsisi vie uudempi tiedostot muuttuvat tai ne vanhemmissa ja Windows ei anna sinun tehdä sitä. Siitä, miten näen sen, olen sitä mieltä, että voit joko, jos sinulla on toinen tietokone, jossa on xp sitä, voit, tietokoneen kanssa kaapelia, liitä kaksi yhdessä ja poistaa kannettavan tietokoneen kiintolevylle täysin, pyyhi se, ja juuri siirtää kaikki tiedostot, että tietokoneesta kannettava tietokone, tai voit lisätä xp cd kannettavan tietokoneen ja kopioida kaikki tiedostot cd ja sitten liittää ne pääjärjestelmään kansio, joka veisi noin tunnin siirto oltava täydellinen, ja sitten sen jälkeen poistaa näköala tiedostot tietokone, käynnistä se sitten uudelleen, ja se olisi sitten XP-käyttöjärjestelmää. En ole 100% varma siitä, nämä molemmat asiat, mutta olen yrittänyt niitä molempia, ja he molemmat työskentelivät minulle, mutta asia oli hieman erilainen, olin päivitystä. Jos tarvitset lisää apua tai info, lähetä sähköpostia osoitteeseen minulle sähköpostia poistettava ja minä yritämme auttaa sinua eniten, että en voi!
Kristus polkupyörä, sinulla ei ole aavistustakaan, jätä tämä idiootti.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 tammikuu 2008, 12:16
Jäsen

Ei ole niin, että täysin uusi kannettava tietokone ei ole voinut XP saattaa se
Sinun freinds on PC-maailmassa puhuvat bullsh * t ^ ^
tee-se-itse sen helppo
Old 8 tammikuu 2008, 12:17
Jäsen

Quote:
Originally Posted by KrzrKid View Post
ei ne eivät valehtele, kun he sanovat teille kallistus alaspäin grade mutta voit muokata niitä toteuttamalla levylle Windows XP: n puolestaan tietokone pois ostaa painiketta ja kun se alkaa tai se alkaa pikemminkin napsauta F8 ja se ashould käynnistää cd ja sitten voit käyttää Windows XP
RIGHT CLICK F8? depeds mitä BOIS olet
Old 8 tammikuu 2008, 12:25
Rahoittajien ryhmän

Tämä mykille säikeen on herännyt uudelleen?
F8 on käynnistymään vikasietotilassa.
Mitä "alasajo" on XP on tietoinen siitä, että sinun tulee XP-yhteensopivat ohjaimet.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.