![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een nieuwe laptop met Windows Vista Pre geïnstalleerd. Ik wil graag Windows XP, dus ik heb gekocht van een Windows XP Home editie schijf en nemen het op pc wereld, zodat ze kunnen downgraden zij voor mij. Maar ik heb vernomen kan niet worden gedaan. Zijn ze liegen? Moet niet gezegd hebben downgrade. Ik wil niet dat Vista op alle. Er is geen dataon de laptop nog niet zoals het is gloednieuw. Coundn't vinden van een nieuwe laptop met XP erop. |
|
| |||
| |||
| waarom kunnen ze niet.? moeten zij opnieuw installeren van Vista en XP. indien zij huicheltaal doen nemen de laptop terug |
|
| |||
| |||
| nee ze niet liegen als ze zeggen dat je cant vaststelling van de rang, maar kunt u ze opnieuw door de invoering van de schijf van Windows XP slaat u uw computer uitzet kopen op de knop en wanneer het begint of als het begint eerder klikt u op F8 en ashould opstarten vanaf de cd en dan kunt u Windows XP |
|
| |||
| |||
| Ik denk niet dat ze liggen op dat ene. Downgraden zou betekenen weg te nemen nieuwere bestanden of het wijzigen van hun oudere en Windows zal u niet laten doen. Van de manier waarop ik het zie, ik denk dat je zou kunnen zijn, als u een andere computer met XP op, je kan met een computer-kabel, sluit de twee bij elkaar en wist de laptop de harde schijf volledig, veeg, en net overdracht alle bestanden van die computer naar uw laptop, of u kunt invoegen xp cd in je laptop en handmatig kopiëren van de bestanden op de cd en vervolgens plakken in het hoofdgeding systeemmap, die zou enkele uren voor de overdracht aan worden voltooid, en vervolgens na dat u de Vista-bestanden van de laptop, om het opnieuw te starten, en het moet dan de XP-besturingssysteem. Ik ben niet 100% zeker op beide van deze dingen, maar ik heb geprobeerd ze allemaal en zij beiden werkzaam bij me, maar de zaak was een beetje anders dan anders, was ik upgraden. Indien u meer hulp of informatie, kunt u een e-mail naar e-mail verwijderd en ik zal proberen om u te helpen het meest dat ik kan! |
|
| |||
| |||
| en u kunt altijd downgraden van Windows Vista naar XP maar verything werkt mogelijk niet volledig met de juiste stuurprogramma's van wat ik heb gezien zijn moeilijk te vinden xp drivers voor een pc die met vista ik weet sony biedt geen ondersteuning voor andere os driver downloads op hun nieuwe vista laptop i know HP kunt u downloaden xp versie drivers voor aa laptop of pc met vista vooraf in vastgelopen im niet zeker over andere merken |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bart2k I dont weet waarom je opnieuw zo'n oude draad.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Er is geen manier dat een gloednieuwe laptop niet kon XP op het Uw freinds op PC wereld praten bullsh * t ^ ^ Doe het zelf zijn eenvoudig |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Dit stomme draad is weer wakker? ![]() F8 te starten in de veilige modus. Zoals voor "downgraden" naar XP te beseffen dat je moet XP compatibele stuurprogramma's. |