mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows Vista til XP Omformatere / Downgrading?

Reply

Thread Tools
Old 20nde 2007 Mar, 09:17
New Member Group

Default Windows Vista til XP Omformatere / Downgrading?

Jeg tok en ny laptop med har Windows Vista Pre installert. Jeg vil ha Windows XP, så jeg har kjøpt en Windows XP Home Edition plate og tatt den til PC World, slik at de kan nedgradere den for meg. Men jeg har blitt fortalt det ikke kan gjøres. Er de lyver? Ikke burde ha sagt nedgradere. Jeg ønsker ikke at Vista i det hele tatt. Det er ingen dataon den bærbare datamaskinen som ennå ettersom den er helt ny. Coundn't finne en ny laptop med XP på den.
Old 20nde 2007 Mar, 10:28
New Member Group

Hvorfor kan de ikke.? de bør omformatere vista og installere xp. hvis de skrånende gjøre det ta laptop tilbake
Old 20nde 2007 Mar, 11:15
New Member Group

nei de ikke lyver når de sier du skrånende ned karakteren, men du kan formatere dem ved å sette inn platen av Windows XP slå datamaskinen av kjøper-knappen, og når den starter eller som det begynner heller klikke F8 og det ashould boot fra cd og deretter kan du kjøre Windows XP
Old 21. Mar 2007, 04:15
New Member Group

Jeg tror ikke at de blir liggende på den. Downgrading ville bety å ta bort nyere filer eller endre dem til eldre og Windows vil ikke la deg gjøre det. Fra hvordan jeg ser det, tror jeg at du kunne heller, hvis du har en annen maskin med xp på den, kan du, med en datamaskin kabel, kobler de to sammen, og slette den bærbare harddisken fullstendig, tørk den og bare overføre alle filene fra den aktuelle datamaskinen til den bærbare, eller du kan sette inn xp cd på den bærbare datamaskinen din og manuelt kopiere alle filene på CD, og deretter lime dem inn i hoved-mappen, som vil ta noen timer før overføring til være komplett, og etter at slette vista filer fra den bærbare PCen, og deretter starte den på nytt, og det skal da være XP operativsystem. Jeg er ikke 100% sikker på begge disse tingene, men jeg har prøvd dem begge, og de begge jobbet for meg, men saken ble litt annerledes, jeg var oppgradering. Hvis du trenger mer hjelp eller informasjon, vennligst e-post til e fjernet og jeg skal forsøke å hjelpe deg mest mulig at jeg kan!
Old 25. sep 2007, 12:55
New Member Group

vel du alltid kan nedgradere fra Windows Vista til XP men verything fungerer kanskje ikke fullt ut med de riktige driverne fra det jeg har sett det vanskelig å finne XP drivere for en PC som følger med vista jeg vet Sony støtter ikke andre os driver downloads på sine nye vista laptopper jeg vet HP kan du laste ned XP-versjon drivere for aa laptop eller PC med Vista forhåndsinstallert i fastlåste im ikke sikker på om andre merker
Old 25. sep 2007, 13:50
Donor Group

Bart2k jeg dont vite hvorfor du gjenopplivet en så gammel tråd.
Jeg gjorde få en latter og hodepine fra vrøvl Arvettedude oppslag om

Min System: Krlll

Prosessor (er):
Intel Q9550@4.33Ghz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-minne:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Lydkort:
Onboard HDA
Harddisk (er):
Noen lol 1650GB totalt
Optisk stasjon (er):
1xDVD Philips DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Cooling:
Tuniq Tower 120
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit Ethernet
Skjerm (er):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 1 oktober 2007, 14:12
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by arvettedude View Post
Jeg tror ikke at de blir liggende på den. Downgrading ville bety å ta bort nyere filer eller endre dem til eldre og Windows vil ikke la deg gjøre det. Fra hvordan jeg ser det, tror jeg at du kunne heller, hvis du har en annen maskin med xp på den, kan du, med en datamaskin kabel, kobler de to sammen, og slette den bærbare harddisken fullstendig, tørk den og bare overføre alle filene fra den aktuelle datamaskinen til den bærbare, eller du kan sette inn xp cd på den bærbare datamaskinen din og manuelt kopiere alle filene på CD, og deretter lime dem inn i hoved-mappen, som vil ta noen timer før overføring til være komplett, og etter at slette vista filer fra den bærbare PCen, og deretter starte den på nytt, og det skal da være XP operativsystem. Jeg er ikke 100% sikker på begge disse tingene, men jeg har prøvd dem begge, og de begge jobbet for meg, men saken ble litt annerledes, jeg var oppgradering. Hvis du trenger mer hjelp eller informasjon, vennligst e-post til e fjernet og jeg skal forsøke å hjelpe deg mest mulig at jeg kan!
Kristus på en sykkel, har du ikke et hint, ignorere denne idiot.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8th 2008 jan 12:16
Medlem Group

Det er ikke mulig at en helt ny laptop ikke kunne ha XP settes på det
Ditt freinds på PC verden snakker bullsh * t ^ ^
gjøre det selv er det enkelt
Old 8th 2008 jan 12:17
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by KrzrKid View Post
nei de ikke lyver når de sier du skrånende ned karakteren, men du kan formatere dem ved å sette inn platen av Windows XP slå datamaskinen av kjøper-knappen, og når den starter eller som det begynner heller klikke F8 og det ashould boot fra cd og deretter kan du kjøre Windows XP
Høyreklikk F8? depeds hva BOIS du har
Old 8th 2008 jan 12:25
Donor Group

Dette dumme tråden er vekket igjen?
F8 er å starte i sikkermodus.
Som for "downgrading" til XP være oppmerksom på at du vil trenge XP-kompatible drivere.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.