![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg tok en ny laptop med har Windows Vista Pre installert. Jeg vil ha Windows XP, så jeg har kjøpt en Windows XP Home Edition plate og tatt den til PC World, slik at de kan nedgradere den for meg. Men jeg har blitt fortalt det ikke kan gjøres. Er de lyver? Ikke burde ha sagt nedgradere. Jeg ønsker ikke at Vista i det hele tatt. Det er ingen dataon den bærbare datamaskinen som ennå ettersom den er helt ny. Coundn't finne en ny laptop med XP på den. |
|
| |||
| |||
| Hvorfor kan de ikke.? de bør omformatere vista og installere xp. hvis de skrånende gjøre det ta laptop tilbake |
|
| |||
| |||
| nei de ikke lyver når de sier du skrånende ned karakteren, men du kan formatere dem ved å sette inn platen av Windows XP slå datamaskinen av kjøper-knappen, og når den starter eller som det begynner heller klikke F8 og det ashould boot fra cd og deretter kan du kjøre Windows XP |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke at de blir liggende på den. Downgrading ville bety å ta bort nyere filer eller endre dem til eldre og Windows vil ikke la deg gjøre det. Fra hvordan jeg ser det, tror jeg at du kunne heller, hvis du har en annen maskin med xp på den, kan du, med en datamaskin kabel, kobler de to sammen, og slette den bærbare harddisken fullstendig, tørk den og bare overføre alle filene fra den aktuelle datamaskinen til den bærbare, eller du kan sette inn xp cd på den bærbare datamaskinen din og manuelt kopiere alle filene på CD, og deretter lime dem inn i hoved-mappen, som vil ta noen timer før overføring til være komplett, og etter at slette vista filer fra den bærbare PCen, og deretter starte den på nytt, og det skal da være XP operativsystem. Jeg er ikke 100% sikker på begge disse tingene, men jeg har prøvd dem begge, og de begge jobbet for meg, men saken ble litt annerledes, jeg var oppgradering. Hvis du trenger mer hjelp eller informasjon, vennligst e-post til e fjernet og jeg skal forsøke å hjelpe deg mest mulig at jeg kan! |
|
| |||
| |||
| vel du alltid kan nedgradere fra Windows Vista til XP men verything fungerer kanskje ikke fullt ut med de riktige driverne fra det jeg har sett det vanskelig å finne XP drivere for en PC som følger med vista jeg vet Sony støtter ikke andre os driver downloads på sine nye vista laptopper jeg vet HP kan du laste ned XP-versjon drivere for aa laptop eller PC med Vista forhåndsinstallert i fastlåste im ikke sikker på om andre merker |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bart2k jeg dont vite hvorfor du gjenopplivet en så gammel tråd.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Det er ikke mulig at en helt ny laptop ikke kunne ha XP settes på det Ditt freinds på PC verden snakker bullsh * t ^ ^ gjøre det selv er det enkelt |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Dette dumme tråden er vekket igjen? ![]() F8 er å starte i sikkermodus. Som for "downgrading" til XP være oppmerksom på at du vil trenge XP-kompatible drivere. |