![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag tog en ny bärbar dator som har Windows Vista Pre installerat. Jag skulle vilja ha Windows XP, så jag har köpt en Windows XP Home edition skiva och tagit den till PC världen så att de kan nedgradera det för mig. Men jag har fått höra att det inte kan göras. Är de ljuger? Skulle inte ha sagt nedgradera. Jag vill inte ha Vista alls. Det finns ingen dataon den bärbara datorn ännu eftersom det är helt nytt. Coundn't hitta en ny laptop med XP på den. |
|
| |||
| |||
| varför kan inte de.? De bör formatera vista och installera xp. om de skränande göra det ta den bärbara datorn tillbaka |
|
| |||
| |||
| inte att de inte ljuger när de säger du skränande ner betyget, men du kan formatera om dem genom att sätta i skivan för Windows XP vända datorn avstängd köpa knappen och när den startar eller när det börjar snarare klicka f8 och det ashould starta från cd och sedan kan du köra Windows XP |
|
| |||
| |||
| Jag tror inte att de ligger på en. Inplacering skulle innebära att ta bort nyare filer eller ändra dem till äldre och Windows kommer inte låta dig göra det. Från mitt sätt att se det, jag tror att du antingen kan, om du har en annan dator med xp på den, du kan med en dator kabel ansluta två tillsammans och radera bärbar hårddisk helt, torka det och bara överföra alla filer från datorn till din bärbara dator, eller du kan sätta in XP-skivan i din bärbara dator och manuellt kopiera alla filer på cd och sedan klistra in dem i huvudsystemet mapp, vilket skulle ta några timmar för överföring till vara klar, och sedan efter att radera vista filer från den bärbara datorn och sedan starta om den, och det bör då vara XP operativsystem. Jag är inte 100% säker på båda dessa saker, men jag har testat dem båda och de båda arbetade för mig, men fallet var lite annorlunda, jag var uppgradering. Om du behöver mer hjälp eller information, skicka e-post till mig på e bort och jag ska försöka hjälpa dig mest att jag kan! |
|
| |||
| |||
| och du kan alltid nedgradera från windows vista till xp men verything kanske inte fungerar fullt ut med de rätta drivrutinerna från vad jag har sett det svårt att hitta xp drivrutiner för en dator som levereras med Vista vet jag Sony stöder inte andra os föraren nerladdningar på sitt nya vista laptops jag vet HP kan du ladda ner xp version drivrutiner för aa laptop eller PC med Vista före i avstannat im inte säker på om andra märken |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bart2k Jag vet inte varför du återupplivat denna antika tråd.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Det finns inget sätt att en helt ny bärbar dator inte kunde ha XP ut på det Din freinds på PC världen talar bullsh * t ^ ^ göra det själv sin lätt |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Den här dumma tråden vaknat igen? ![]() F8 är att starta i felsäkert läge. När det gäller "nedgradering" till XP känner att du behöver XP-kompatibla drivrutiner. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur gör jag Formatera Windows XP Home OEM? | cheesepuff | Windows-operativsystem | 2 | 2 september 2009 09:03 |
| Cant omformatera datorn med Windows OS skivan | medman007 | Windows-operativsystem | 1 | 30 maj 2009 09:45 |
| Service Pack 2 för Windows Server 2008 och Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystem | 4 | 27 maj 2009 08:22 |
| Formatera om Windows XP - USB, hamnar och internet inte fungerar! | Jazzophone | Windows-operativsystem | 22 | 29 januari 2009 04:16 |
| Inplacering från Win Vista till XP | coolgaurav1987 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 16 januari 2008 18:06 |
| Thread Tools | |
| |